Üniversiteye geldim ama tek bir doğru düzgün arkadaşım bile olmadı. Ne yapacağım ben?

Canım çok sıkılıyor odadakiler hiç samimi değil sınıftan bir iki tane falan onlarda öyle cidden sıcakkanlı değiller ne yapacağım bu şekilde?
Üniversiteye geldim ama tek bir doğru düzgün arkadaşım bile olmadı. Ne yapacağım ben?
Cevapla