Bu psikolojiyi acilen atlatmam lazım?

Samsun'a gitmiştim bir kaç günlüğüne hava almaya kuzenler falan orada ama samimiyetim yok. Neyse benden 2 yaş küçük kuzenim var muhabbetim pek yok kız kapalı kendi halinde birisi sessiz sakin ağzı var dili yok. Neyse gündüz vakti oturma odasına gidip Tv izleyip telefonla takılacaktım ev ahalisi de yok evde, kapıyı açtım kuzenimin eteği dizin üstüne kadar açık uzanmış TV izliyor ben görür görmez kapıyı kapattım o da toparlandı ben evden attım kendimi çıktım gittim akşama doğru geldim yemek yiyoruz yüzüne bakamadım kızın kendimi suçlu hissettim aşırı derecede neyse İstanbula geldim ama hala bu áptál durumu aşamadım kız utandı çünkü ve asla böyle bir kız değil neyse umarım atlatırım bu durumu
Bu psikolojiyi acilen atlatmam lazım?
Cevapla