Annem bizden nefret ediyor bu evden gitmenin bir yolu yok mu? (evlenmek istemiyorum) ?

Arkadaşlar nolur yardım edin kendime hiçbir çıkar yol bulamıyorum. Anlatacaklarım biraz uzun olucak ama lütfen okuyun
Annem ablamla beni hiç sevmiyor hep küfür hep bi hakaret, babama olan tüm nefretini hep bizim üstümüze kusuyor. Kısaca biraz aile hayatımızdan bahsetmek istiyorum annem narsist hep kendi dediği olsun hep onun için uğraşılsın isteyen bir insan babam da içine kapanık birisiydi çok tembeldi çok tartışırlardı 2020 de küstüler odaları ayırdılar bir daha hiç konuşmadılar anne-baba-çocuklar olarak olarak hepimiz ayrı evlerde duruyorduk iletişim yoktu çocukluğumuzdan beri psikolojik şiddete maruz kaldık hem anne hem de baba tarafından, hiçbir şekilde değer göstermediler annem yine bizim çalıştı ama babam onuda yapmadı, annemin kötü yanı narsist olması ve sürekli bizi aşağılaması, ablam 27 yaşında ben 22 yaşındayım kardeşim 15 ama kardeşime asla laf söylemez, küçüklüğümüzden beri bize hep şiddet uygular, normal hali iyidir ama tersine gidersen bütün evi başına yıkar onun yüzünden ne evden kovulmadığımız kaldı ne evlatlığımız kaldı ne kedileri sokağa atıcam diye tehdit etmediği kaldı her şeyi yaptı sürekli bizim üstümüze geliyor sırf çalışmıyoruz evde duruyoruz diye ama biz çocukluğumuzdan beri zaten evin her türlü işini gördük yemek olsun temizlik olsun mutfağa sokmadık annemi hep biz yaptık ama sesimizi çıkarmadık, zaten diğer yandan bu zamana kadar babamdan psikolojik şiddet görmüşüz bunun üstüne daha da üstümüze geliyor hep kendi dediği olsun istiyor bizi evlat olarak görmüyor sadece hizmetçi olarak görüyor sürekli aşağılıyor, yaşıtlarımız gibi olmadığımız için sevinmesi gerekirken nefretle yaklaşıyor onunla iletişim kuramıyoruz babamla 2-3 ay önce tamamen boşandı babam olmadığı için tüm yükü bize atıyor anormal olduğumuzu insan olmadığımızı hayvandan bile değersiz olduğumuzu söylüyor sürekli ben artık bıktım ne derdimi anlatacak arkadaşım var ne bize destek olabilecek herhangi biri. Yapayalnızım ve kurtulmak istiyorum ama yapamıyorum ömrümü çürütüyor.
Annem bizden nefret ediyor bu evden gitmenin bir yolu yok mu? (evlenmek istemiyorum) ?
Cevapla