Annem neden böyle artık bu evi terk etmek istiyorum?

evin ablasıyım her şey bende yapmayınca vicdan yapıyorlar bana. Yapınca teşekkür etmek yok yapmayınca hayırsız evlat oluyorum allah beni sizin elinize düşürmesin diyorlar sanki mecburmuşum gibi. Gerçekten sıkıldım artık 24 yaşındayım dışarıya gezmeye gidip geldiğimde ev leş götürüyor bilerek iş yapmıyorlar ben yapıyorum gezerken bile utanıyorum yoruldum. Ama artık direnicem bu benim hayatım abla olmak benim seçimim değildi ev toplamak zorunda değilim bu kölelik herkes oturup ben yapıyorum. Birde annem abime çok iyi abim asla eve elini sürmez ilgilenmez evin tek erkeği die çok seviyor oğlunu. Anneannemlerde öyle abime hep harçlık verirler yemekleri onun önüne koyarlar bize yapmazlar. Allah sorsun..

Annem neden böyle artık bu evi terk etmek istiyorum?
Cevapla