
Yoksa böyle güzel adamlar sadece film ve dizilerde mi olur?

Yoksa böyle güzel adamlar sadece film ve dizilerde mi olur?
İhtimaller denizi diye bir şarkı var heh işte ondan
Herkes için geçerli olacak diye bir şey yok ama imkansız değil hiçbir şey
Her şeyin olabilitesi var
Tencere kapaktırlar birbirleri için olur niye olmasın djfjf
Tabiki her ihtimalin herkes için geçerli olma ihtimali yok sjj soru sormamdaki amaç da bu zaten, senin bu konudaki görüşünü öğrenmek 😄
Yürütürler ya neden yürütülmesin hdnf
Deşekkürleeer🍁
Değüşükk
Koskoca peygamber kendine yakıştırmış biz kimiz de beğenmiyoruz
Evet çok güzel örnek. Ama Türk erkeğinin işine gelmez o. Kaç kadınla nikahlanabileceğini hesaplar onlar anca.
🥰 eig için teşekkür ederim
Rica ederim 🌺
Cevap
15Cevap
OIabilir neden olmasın ama şahsen ben istemezdim. Sevdiğim kızla ilk kez birlikte yaşayalım isterim bu güzel duyguları 😄
Yeşil adamdan beklenmeyen duygusallıklar bunlar 😂
Ben kimseyle beraberde olmadım aşk anlamındada sevmedim. Dini nikahım olmadan böyle şeylerde yapmam zaten. Kendimden bağımsız olarak cevaplarsam bir insan eğer daha önce birliktelikler yaşamışsa bakir veya bakire birisini istemesini saçma buluyorum.
Tahir gibi erkek bir daha anca sen anlat Karadeniz dizisinden çıkar çıkarın aklınızdan ciks olmaz 😂😂
Ya o anası 🤦♀️kadın resmen travma yaşattı ülke kadınlarına🤣
İdolümdü😂 oy Asiyem oy🤣
Ahaha🤣🤣
Tamam olabilir ama kadının çocuk/çocukları ne olacak etkilenmezler mi hiç?
Erkekler eşlerinden boşanınca çocuklardan da boşanıyo genelde. Üvey de olsa babası veya abisi olmuş olur işte.
Olabilir, çocuklu adamla bakire kız olunca oluyor da tam tersi neden olmasın...
Bence de.
Olurlar. İlişkinin sağlıklı olanı, kadının erkekten tecrübeli olduğu ilişkilerdir
Neden peki? ters köşe beyfendi 😂
Erkeklerin, kadınlardan daha erken olgunlaşıyor olması, analitik zekaya sahip olması, hayatına mantıkla hükmediyor olması. Erkek mantalitesinde bir şeyler tecrübe edilmeden de öngörülebilirken, kadın dünyasında tecrübe edilerek olgunlaşılmak zorunda. Bu da erkeklerin az zamana çok şey sığdırmasını sağladığı için, erkekle uyum sağlayabilecek kadın modelinin belirli seviyeye ulaşmış olan olduğu gerçeğini su götürmez yapar🙃
Erkekler neden kadınlardan erken olgunlaşıyo sence peki?
İçgüdüsel bir durum, doğa olgunlaşamayan erkeği içinde barındırmaz. İster insan olsun, ister hayvan fark etmez. 30 yaşında bir kadının halen başarısız, hassas, kırılgan, anlayışsız ve bilimum negatif özelliklere sahip olmasını toplum kusmazken, erkeğin 20 yaşında dahi bu özelliklerle toplumda var olabilmesi söz konusu değil. Haliyle mecburen erken olgunlaşmak zorunda erkek, aksi halde yaşam şansı bulamaz
25den sonra kızlara evde kaldın baskısı yapılıyo. İstediği kadar güzel, alımlı, eğitimli olsun. O nasıl oluyo peki?
Toplum nezdinde kadından beklenen tek şeyin evlilik olması, bunun da sadece evet kelimesinden ibaret olması yeterli bir argüman değil mi zaten? Sen sadece evlen, başka bir beklentimiz yok senden. Şımarıklıklarını kocan çeksin, koruyup kollasın ve türevi mantaliteyle bakılması bile toplumun kadında olgunluk aramadığının göstergesidir.
En basitinden erkek sadece erkek olarak doğduğu için evlenemez, koruyup kollayan ve ayaklarının üstünde durabilen bir yapıda, yani olgun yapıda olması şart. Her şey yeterince açık
Peki erkek kadını kimden koruyo tam olarak?
Ahaha. İşte o koruyup kollayan tipler de hanzo tipler oluyo genelde.
Fazla film ve dizinin dozunu kaçırmamak evet iyi olur. 🤷
Bunun tam tersi olduğunda sorun olmuyo ama🙄
E bize eksik etek diyorlar ama 🙄 onların kavramıyla namus kavramı tümüyle bizden ibaret. Konu derinlere inmesin s Et 😅🤷
İnsin bişicik olmas😄bisbise konuşuyos şurda😂
Bekaret kişilerin kendi tercihi onu bilemem ama bekar bir erkekle evet olur ama o erkeğin ne kadar olgun ve bilinçli olacağıda muamma🤔
Bence güzel olur. Öğretiriz hem neyin ne olduğunu adama 😂😂
Bu çıkışı bi pembeliden beklemiyordum🤦♀️🤣
Hayat sillesini vurdu diye neşemizi mi kaybedelim aşko. Aksine herşeyle dalga geçer oldum ben 😂
En güzelini yapıyorsun 😄
Öyle biriyle olsam gerçekten hoşuma gider. Ama öyleleri genelde çok genç oluyor. Bu sefer de yaştan kaybediyoruz bee 😢😢
Genç olmayanlarda da oluyo.
Bana denk gelmedi öylesi. 20 yaşlarında çocuklar denk geldi öyle olan sadece. Onlarla da ciddi düşünülmüyor
İşte onlar fırsatını bulamadığı için öyle. Bunu tercih ettiği için böyle olanlar 40 lı yaşlara da gelse bi değişiklik olmuyo.
40 yaşına kadar bakir kalan erkekten de şüphe ederim ama bi sorunu falan mı var diye 😂😂 25 30 dan sonrası insanın aklında soru işareti yaratıyor
Ahaha 😂 Ne yapmalı, bunu duyunca ardına bakmadan kaçmalı mı🤣
Yok canım peşin fikirli olmamak lazım da insanın aklını karıştırıyor yine de. Temkinli yaklaşmak gerekiyor diyelim biz ona 😂 sağlık sorunları falan olabilir gerçekten bunu da bilmek gerekiyor. Ona göre düşünüp karar verilir belki
gerçekler acıdır olamazlar kadın çocuksuz olsaydı olabilirdi çocuk her zaman problem olacaktır aralarında
Seviyorlarsa eğer tabiki mutlu olurlar ama bana göre değil.
Kadın çocuklu ise erkekte neden bakir arar, Bekar desen tamam da bakir ne alaka?
Bilmiyodur kadın, sonradan öğrenmiştir.
Deneyimsiz olduğunu. Boşanmış biri illa boşanmış biriyle olmak zorunda değil ki.
Ahaha evet
Yok burası yeterli
akıl sağlığı yerindeyse.. belli bir olgunluğa erişmişse her iki taraf da.. mümkündür..
İmkansız gibi lo
Bunlay hep Türk dizilerinde oluy
Olabilir bu tamamen erkeğin olgunluğuna bağlı.
Olabilir neden olmasın ya genelde aile yapılarınız çok geride sen öyle misin
Zor gibi, dengi dengine olmalı
Sanmıyorum
Olabilir bence
Seviyorsam kabul ederim gayette yaşarız
Nasipte varsa olur
Böyle bir iliski olabilir
Allah bilir.
Yoo olabilir
Olabilir neden olmasin
Bilemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar