Neden ailemden, özellikle annemden bu kadar çok korkuyorum?

Hayatımın her kısmında büyük rol oynadılar. Haklı olsam bile haksızlığa uğradım. Ergenliğe girdiğimde olaylar daha da kötüleşti. Hayatıma, eğitimime arkadaşlarıma hatta sosyal medyama kadar karışıyorlar. Haklı olsam bile annem bana sürekli hakaret edip ağır küfürler ediyor. Tartıştığımda bana öl Çok yaşa o... spu inşallah cesedini buluruz tarzı şeyler diyor. Geçenlerde telefonumu karıştırıp her sırrımı bilmişler, yine ben suçlandım. Her şeyi anneme anlattım anlayış gösterdi gibi gözüktü ama sonradan sırlarımı bana karşı kullanmaya başladı. Anneme sorunlarımı, sevdiğim kişiyi, arkadaşlarım hakkında konuşmaya korkuyorum. Ya bağırır ya da tehtit eder diye. Ne yapmam gerek? Sakın şekilde anlatsam bile hiçbir şey değişmiyor.

Neden ailemden, özellikle annemden bu kadar çok korkuyorum?
Cevapla