Kendinden emin ve güzel kadın çekilmiyor mu?

İnsanlar çekici insanlardan hoşlanır, arkadaş olmak ister, bu doğru. Ancak dikkatimi çeken başka bir konu da bu kişinin, özellikle de kadınsa, biraz ozguvensiz oluşu, hayır diyememesi, karşıdakinin dediğine göre hareket etmesi hoşa gidiyor sanırım. Ya da mesela iltifat ediyorsa hayır öyle değilim, sen de öylesin gibi laflarla bir türlü iltifatı kabul edememesini bekliyorlar.

Aynısı başarılı insanlar için de geçerli. Bir şekilde o kişi otorite sahibiyse dediğini yapma konusunda direnç ya da işinde iyi birinin kusurunu bulup ortaya çıkarma, hatta kendi yetkisi yetiyorsa hata yapmasını sağlama gibi durumlar oluyor. Kısacası ayağını kaydırma...

Bu tarz toksik insanları kendi karanlıklarında bırakmalı. Pozitif insan pozitiflikleri çeker, bütün negatifler de ondan adım adım uzaklaşır, insanların gerçek yüzleri ortaya çıkar.. O yüzden bir yere uyabilmek için kendini kirmamak, ışığını kesmemek gerekir. Uymuyorsa uymuyor..

Benim gözlemlerim bu yönde, siz ne düşünüyorsunuz?

Kendinden emin ve güzel kadın çekilmiyor mu?
Cevapla