İnsanlar çekici insanlardan hoşlanır, arkadaş olmak ister, bu doğru. Ancak dikkatimi çeken başka bir konu da bu kişinin, özellikle de kadınsa, biraz ozguvensiz oluşu, hayır diyememesi, karşıdakinin dediğine göre hareket etmesi hoşa gidiyor sanırım. Ya da mesela iltifat ediyorsa hayır öyle değilim, sen de öylesin gibi laflarla bir türlü iltifatı kabul edememesini bekliyorlar.
Aynısı başarılı insanlar için de geçerli. Bir şekilde o kişi otorite sahibiyse dediğini yapma konusunda direnç ya da işinde iyi birinin kusurunu bulup ortaya çıkarma, hatta kendi yetkisi yetiyorsa hata yapmasını sağlama gibi durumlar oluyor. Kısacası ayağını kaydırma...
Bu tarz toksik insanları kendi karanlıklarında bırakmalı. Pozitif insan pozitiflikleri çeker, bütün negatifler de ondan adım adım uzaklaşır, insanların gerçek yüzleri ortaya çıkar.. O yüzden bir yere uyabilmek için kendini kirmamak, ışığını kesmemek gerekir. Uymuyorsa uymuyor..
Benim gözlemlerim bu yönde, siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer