Ciddi ilişkim var, her şeyi kendi yapacakmış. Çok zor olmaz mı?

ciddi bir ilişkim var , konuştuğum çocuğun annesi ile arası yok herseye ben kendim yapıcam dedi kiraya gidicez hem kirada hem bu kadar borcundan altında nasıl yapabilir, haftaya aileler tanışıcak aile büyükleri destek olurlar mı acaba nasıl olur sizce
Ciddi ilişkim var, her şeyi kendi yapacakmış. Çok zor olmaz mı?
Cevapla