Ben en çok çocukluğumu


Ben en çok çocukluğumu


Hiç bir şeyi özlemiyorum çünkü şu an 30 yaşındayım ve bizim hatırladığımız dönem 90'ların sonuna denk geliyor, 90larda çocuk olmak için 87 86 gibi yıllarda doğmuş olmak gerekir ki hatırlansın belki daha güzel hatıralar, biz teknoloji çağının başlangıcında daha yeni yeni kendimize geliyorduk , sabahtan akşama kadar sokakta top vs oynadığımız o günler çok özlem gerektirecek şeyler değil, şimdiki çocukluklar daha iyi
2002'liyim legolarım ondan sonra çizim tahtası derlerdi çizerdim silerdim çocukluk zamanımda olan bazı güzel oyuncaklarımdı 90'lı yıllarda ise teknolojili gelişmemiş ama kendimi şanslı hissediyorum (şu dönem ülkedeki krizler hariç) her zamanın kıymeti saklı
Cevap
56Cevap
Atari oyunları olabilir
Sokakta oynadığımız oyunlari
Acıkınca eve gidip ekmek arası alıp geri oyuna gitmeleri
Hadii akşam ezanı okundu eveee çağrılarını
TV ye takılan Sega gibi oyun konsolları
Vs vs hepsini
Yufka açan teyzeleri :) içine peynir koyar verirlerdi
Ayyy tetris babam cebinde işe bile onunla giderdi biz alınca kızardı 😂😂😂😂 babamın en değerli eşyasıydı o günleri hatırladım bi an ya ne güzeldi.
90'ları bilmem de 2000'li yıllarda oynadığımız oyunların şu anki bilgisayarlarda çalışmaması üzüyor 😞
🥺
şu şeker düdükleri bi de tetris, düğmesine bile basması eğlenceliydi
Fotoğrafta gözünce vallahi ekşi yüzü sanki şu an yemişim gibi ekşidim 😅
okuldan koşa koşa pokemon izlemeye gelırdık.. ah ah
Sokakta oynamayı telefonun olmayışı insanların muhabbeti eskiden komşuluk vardı şimdi oda kalmadı
Yalan söylemeyim hiçbir şeyi özlemiyorum 90lar ile ilgili.
Atari ve dönme dolap. 250 kuruş demir parayla dünyaları aldığım mutluluk vardı bakkaldan
Lunapark değil, seyyar gelirdi sokaklara
Nasıl ya. Seyyar elle çevrilen dönme dolap vardı
Kıyamam 😅 İstanbul'a gelirsen götüreyim seni 😊
Ozelede bakmıosun hiç 😅
90'larda çocuktum o dönemler gerçekten başkaydı hayatımın en güzel yıllarıydı çok özlüyorum
Arkadaşlarla taso oynardık çift kale maç yapardık kalelerin genişliğini belirlemek için 15 adım sayardık.
Ben 90'ların herşeyini özledim.
Bende çok özledim
Çocukculugumu en iyi zamanlarimdi liseye geldim cok kotu oldu hayatim geri de duzelemedim
Pokemon tasoları vardı bir döneme damgasını vuran :)
90 ların en çok o samimi sıcak arkadaşlıklarını komşularımızı kısaca herşeyini özlüyorum o altın yılların. 2000 lerden sonra her şey kötüye gitti
Korkmadan sokakta gece yarılarına kadar oyun oynamayı evden getirdiğimiz yiyecekler ile piknik yapmayı, arkadaşlarla kaçıp denize gitmeyi
Radyomuz vardı bir tane ona kasetleri koyar gelişigüzel basardim tüm düğmelere birden, çıkan o müzik sesi öyle sevinç verirdi ki aklıma o geldi.
Sokaklarda özgürce gezip dolaşmayı saat zaöan kavramı olmadan güneş batınvaya kadar oyunlar oynamyı
En çok özlediğim o atari salonunda başlanan arkadaşlıklar mahallelerde toprak yollar o zamanlar misket oynardık dikmece kuyu
90 lar bizim zamanımızda en çokta sokak oyunlarını özledik
Sinek ilacı arabasının arkadasından koşmayı
Misket taso leblebi tozu ve evden herkesin birşeyler alıp yaptığımız sokak pikniklerini.
Geçen bir yerdr cino buldum aldım. Birisine daha götürecektimde neyse
Doksanların her şeyi güzeldi bence. Şarkıları bile ayrı güzeldir. En çok zamanı özlüyorum.
90larda yasayanlar cok sansli ben 2000 dogumluyum keske 90larda yaşasaydim
Cok daha masumduk o zamanlar
Kartpostal toplardık🥲 ah be🥲
Ateri için ne kavgalar ederdik
Çocuktum hatırlamıyorum
Erdoğan'ın iktidara gelmemiş ülkeyi yabancılar istila etmemiş
Olmayişımı🤣🤣🤣
İlkokul zamanlarımı...
Arkadaşlarımı özlüyorum.
Bulvar tan gazetelerini
Mahalle arkadaşlarımı
Çocukluğumu ve o yıllara dair ne varsa çok özlüyorum.
azıcık ucundan yakalayabildim güzel yıllardı
Sokak oyunlarımızı en çok ve sorumsuzluğu
Dışarıda top oynamayı
Çocukluğumu bende
İnsanların utanabiliyor olmalarını özledim.
o dönemlerde yaşamadığım için bilmiyorum
Cocuklugumu caldilar habersiz..
Henüz doğmamış olduğum yılları çok özlüyorum
Çocukluğuma dair her şeyi
En çok 😭😭 Ekim ayını özlüyorum. d
Mahalle oyunları ve şu tetris atari gibi şeyleri.
Eski komşuluklari falan
Çok şeyi.. en çokta samimiyet.
Al benden de o kadar
Çocukluğumu
Zillere basıp kaçmayı birde kapali kaşa arabanın arkasına aslmak:) vaybe ne guzel gunlerdi
Atari iyiydi
Hemde cook
yorgan altında uyumadan oynardım
Çino ve leblebi tozunu
Aynen 😐
Herşeyi özlüyorum.
Giden zaman geri gelmiyor. Hiçbir şey de eskisi gibi değil. Mutlu ve huzurlu olmak o günleri yaşatmak için bir formülüm var ancak henüz uygulamak nasip olmadı.
Çocukluğumu özlüyorum arkadaşlarımı falan.
bardak çekirdek :D
Aaaa şu solo testi ne oynardım ya 😂😂
Ne kadar çok istemiştim şu oyuncağın olmasını...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?