Hastanede en rezil olduğunuz anınız neydi?

Utandığınız bir anınız var mı? Ben kaza geçirmiştim o an baygınlık geçirdiğim için iç kanamam var mı diye kontrol yapıyorlarmış gözümü açtığımda bütün doktorlar tepemdeydi odadaki yatan hastalar koridorun kenarında ki bütün güvenlikler beni öyle yarı çıplak görmüştü bel altım zaten mahremimi bile örtmemiş terbiyesizler anasını satim yerin dibine girmiştim hala da unutamıyorum inşallah onlar unutmuşlardır beni ya bu normal mi soruyorum size? böyle ahlaksızlık olamaz gerçekten bazı yerler çok kötü
Hastanede en rezil olduğunuz anınız neydi?
Cevapla