En son ne zaman hastanede kaldiniz? Zamani nasıl gecirdiniz?

Zordur hastanede kalmak hele ki nükleer tıp bölümünde, atom tedavisi için sizden başka kimsenin giremediği sizin kaldiginiz surece oda dışına adım atamadiginiz kurşun kaplı odada kaliyorsaniz daha da zordur. Bilenler bilir bilmeyenler umarım hiç öğrenmez! Dün itibariyle bu odada kitap, tv, telefon uçlemesindeyim. Bu odada 3. Kalisim ama bu kez iki gün kalmaya niyetim yok bunaldim akşam çıkmak hedefim hadi bakalım
En son ne zaman hastanede kaldiniz? Zamani nasıl gecirdiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Dün akşam 20.00 de hastaneden çıktım evde yanlız ve dışarı çıkma yasagim en az iki hafta devam edecek olsa da evde olmak muhteşem 🤗
https://i.hizliresim.com/Ma49Zk.jpg
https://i.hizliresim.com/XEp2Gj.jpg
https://i.hizliresim.com/1G0jWG.jpg
En son ne zaman hastanede kaldiniz? Zamani nasıl gecirdiniz?
Cevapla