https://i.hizliresim.com/Ma49Zk.jpg
https://i.hizliresim.com/XEp2Gj.jpg
https://i.hizliresim.com/1G0jWG.jpg

Öncelikle tekrar geçmiş olsun, Allah şifa versin. Sen güçlü bir kişisin ve olumlu moralinle hastalığın üstesinden geleceğine eminim. Derler ya hep "Allah hastaneye düşürmesin ama hastanesiz de bırakmasın." Ben çok hastaneye giden -kendim için değil- ve çook uzun süreler orada hasta bekleyen bir insanım. Bir insan her şeyi tam olmasına rağmen hayattan zevk almıyorsa Ona tek tavsiyem gidip hastaneleri gezmesi ve orada biraz vakit geçirmesi olur. Hastanın durumuacılı ve zor olabilir, ama Onu bekleyenin duyduğu acı ve ızdırap hastadan çok daha fazladır. Ki sevdiği ve değer verdiği bir insansa... Tüm hastalarımıza senin vesilenle Allahtan acil şifalar diliyorum.
Gecmis olsun. tabi radyoaktif maddeler cevreye yayilmasin diye izole odada kaliyorsunuz ama 2 3 gun suruyor herhalde cok da uzun bir sure degil. ayrica tv internetiniz var bir de 30 sene hapiste kalanlari dusunun zorun zoru var...
Teşekkürler. Tabiki şükür halime. Bu 3. Olduğu halde alışık olduğum halde zorluyor bu kez bunaldigimi hissediyorum daha öncekiler gibi iki gün kalicaktim ama radyasyon atimimda zorluyorum kendimi akşam çıkabilirim ve gerçekten çıkıp ev yasagimda devam etmek istiyorum o da zaten 3hafta
İnşallah çok sağolun. Bu bilgi nerden sormamda sakınca yoksa yakininizdami vardi
Genelde bilen pek çıkmaz
Anladım teşekkürler
Gecmis olsun
Arkadasim doğum yapacakti onun yaninda kaldim 2 gece
Teşekkür ederim
Cevap
19Cevap
Allah'a şükür hiç kalmadım🙄
Bir an önce sağlığına kavuşursun inşallah seni. İçin dua ediyorum aklima geldikçe
Amin inşallah çok sağol
Rabbim şifa versin dua edeceğim sizin için. İnşaallah kısa zamanda iyi olursunuz tatlı kız.
Amin inşallah Sagolun
Allah sifa versin kotu bir durum ben hastane kokusundan bayginlik geciriyorum valla
Amin çok teşekkür ederim
Sakıncası yok tabiki. Tiroid kanseriyim ben
Çok teşekkür ederim 😂😊
Geçmiş olsun. Kimsenin hoşlanacağıni sanmıyorum bu ortamdan. Şifalar dilerim
Cok Teşekkür ederim
Geçmiş olsun , hastalık da güzel, sağlığın değerini hatırlatıyor.
Herşeyin değerini hatırlatıyor aslında
Annemde kalmıştı ve atom tedavisi görmüştü. Biran önce sağlığına kavuş ve evine dön duam seninle
Amin inşallah çok sağol 😊
Merhaba oncelikle gecmis olsun benim de annem guatr ameliyati oldu atom onerdiler ve annem cok stres yapiyo
migde agrilariniz verilen ilaclarin yan etkisi oldumu
veya yasadiginiz olumsuz bir sey
Annem cok korkuyo bizde korkuyoruz ilk defa annemi teslim edicez bilmedigimiz insanlara
cok şükür rabbime uzun zamandır hastane yolunu göstermedi bana ve bende kendime cok iyi bakıyorum rabbim tüm hastalara acil şifa versin
Hiç kalmadım ama o yerleri bilirim bir kaç kez gitmişliğim var geçmiş olsun 😂
Emoji yanlış oldu
Sorun değil. Teşekkürler
Guatr mı? Çok geçmiş olsun.
Tiroid ca teşekkürler
Ben de vardı. Zehirliymiş ilaç tedavisi uyguluyorum şimdilik.
Hmm zehirlide tehlikeli aman ihmal etme
Siz de dikkat edin, benimki başlangıç seviyesindeymiş ilaçla geçer dedi ama bakalım. Allah şifa versin efenim.
Amin inşallah. Sanada şifalar versin rabbim
Amin.
Gecmis olsun. Tam girgir biseyler yazacaktim soruyu trol sandim bir an 🤣
Bn iki kere ameliyat oldum. Babam beyin ameliyati oldu 7 ay yogun bakimda kaldi vefat etti. Tas dusuruyorum arada. Yani hastanelerde kalmisligim cooook
Trol değil. Geçmiş olsun ve basın sağolsun
Kuzucum niye burda yatiyosun
Tedavi için
Neyin var? Mesaj atamadim
Izmirdemi yasiyosun
Hayır
Nasil. oldun merak ediyorum. neyin var
Tiroid kanseriyim ben
Ah kiyamam. sana ben ya cok uzuldüm... allahim sifa versin insallhh...
Amin inşallah üzülecek bir durumum yok 😉
Farkli. bir sebebten dolayi... icim parcalandida.. kiyamadim sanada
Farklı bir sebep?
Deşmesen yaramı...
Peki
Konusmaya morale ihtiyacin olursa yaninda olabilcegimi uyumadan senle kalabilcegimi unutma...
Çok teşekkür ederim
Lafta olmak istemiyorum bogazdan yukari ciddiyetsiz olmakta istemiyorum senin icin elimden ne geliyosa yapabilirim
Allahım kimseyi dusurmesin buraya
Amin
Geçmiş olsun size.
Çok teşekkür ederim
geçmişler olsun...
Teşekkürler
1 yıl olmuştu sanırım..
geçmiş olsun :/
Geçmiş olsun çok Allah sabırlar versin...
Amin Sagolasin
Nasılsın bakalım ,)
2 yıl önce telefonla geçirdim
1 yıl önce.
Ćok sıkıcı
Baya oldu..
geçen ay yatarak :D
geçen yıl kalmıştım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar