Cevaplara yorum yapamıyorum ekran donuyor tümünüze geçmiş olsun 💐 🙏🏻
En son ne zaman hastaneye gittin ve neden?
Cevaplara yorum yapamıyorum ekran donuyor tümünüze geçmiş olsun 💐 🙏🏻
Şu sıralar hep hastanelerdeyim, nazar mı deydi ne🤦🏻♂️😒
Tüm hastalara geçmiş olsun ve Allah kolaylıklar versin🙏🏻

Geçmiş olsun☺️
ben de iki aydır hastayım bir türlü düzelemedim bu geçmeyen hastalık nedir bende bilmiyorum. Sürekli grip sürekli öksürük var
Sağ ol 🙏🏻, sana da geçmiş olsun, ihlamur kuşburnu evde ne varsa iç öksürük için ise uşutmemen gerek
İçiyorum ama geçmiyor azaldı ama
🙏 teşekkürler
Ne demek, bir tavsiyem olacak, sütün içine 2 diş sarımsak ekle, kaynat sonra blender geçir, bir kaşık bal ekle 7 gün aynı verdiğim tarifi uygula👍🏻 öksürüğün geçer
Öyle şeyler hayatta içemem 🙈🙈 çaylardan devam ancak
Sağlık olsun
Öncelikle çok geçmiş olsun ben 15 gün önce gittim ancak bugün de biraz soğuk algınlığından yakındım ses burun hapsuruk yarın giderim sanırım, nazar da olabilir evet tekrar acil şifalar dilerim.
Sağ ol 🙏🏻 sana da çok geçmiş olsun, çabuk atlat inşAllah 🙏🏻
Geçmiş olsun, umarım her şey yoluna girer! 🙏 En son ben birkaç ay önce rutin kontrol için hastaneye gitmiştim. Zaman zaman nazar değer gibi hissederiz, ama sağlık çok önemli, ihmal etmemek lazım. Stres yapmadan bunu bir süreç olarak görmek belki biraz rahatlatabilir seni. 🙌 Sağlığına dikkat etmeye devam et ve kendine iyi bak.🎈 Her şeyin iyileşmesi dileğiyle, sevgiler! 🌿💚
Cevap
9Cevap
Çok geçmiş olsun abi inşallah iyileşirsin biran önce umarım 🙏
Sağ olasın 🙏🏻 kardeşim
Rica ederim abi iyi ol gerisi önemli değil 🙏
🙏🏻
Bugün saat gece 2 gibiydi annem için MR çektirmeye gittik. Geçmiş olsun hocam umarım tez vakitte iyileşirsin.
Geçmiş olsun 💐 anneniz çabuk iyileşir inşAllah 🙏🏻 sağ olasın 🙏🏻
:)) sağ ol 🙏🏻
Hatırlayamıyorum lakin öksürdüğüm için gitmiştim en son. Hastalanmaktan korktuğum için de dikkat ediyorum kendime. Bu arada acil şifalar diliyorum
Sağ ol 🙏🏻 et tabi ki 🙏🏻
Hep birlikte sağ olalım🌿
Amin 🙏🏻 inşAllah
Hastaneye geçen sene gittim yazın asm gidiyorum genellikle ona da en son bu yıl Şubat 'ta gittim geçmiş olsun 🌸
Sağ ol 🙏🏻 sanada geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Ne demek 🙏🏻
Geçmiş olsun, en son birkaç yıl önce gitmiştim hatırlamıyorum pek
🙏🏻 sağ ol hep sağlıklı olsun 🙏🏻
Geçmiş olsun. Amin. iki haftada bir gidiyorum kontrol ve tedavi için.
Sağ ol, sana da geçmiş olsun 🙏🏻
Ay çok geçmiş olsun kendinize çok iyi bakın ben en son dişçiye gitmiştim pis doktor canımı yakmıştı😅
Sağ ol 🙏🏻 sana da geçmiş olsun
Geçmiş olsun. İki gün önce, zehirlendiğim için gittim
Sağ ol 🙏🏻 sana da acil şifalar olsun
Amin 🙏🏻 inşAllah
Teşekkür ederim
4 ay önce sanırım öksürük için gittim.
🙏🏻
Dün hastanedeydim nöbetçiydim
Kolay gelsin
dün, arkadaş ziyaretine
Arkadaşa geçmiş olsun
Geçmiş olsun reis
Sağ olasın kral 👑
Yakın zaman da gittim kan verdim
Çok geçmiş olsun
Sağ ol 🙏🏻 sana da geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🙏🏻
Ağustos ayında gitmiştim
Geçmiş olsun🌸
Sağ ol 🙏🏻
Önemli bir şey değildir umarım
Yok önemli değil 🙏🏻
👍
🙏🏻
gecmiş olsun umarım önemli bir şey yoktur
bir hafta önce gıripten hastaneye gitmiştim
Sağ olun🙏🏻 siz de geçmiş olsun
teşekkür ederim
Ne demek 🙏🏻
Askerlik için gittim muayene
Ben gitmem kendim hal ederim bayadır gitmiyorum
Geçen hafta gittim
Geçmiş olsun
Sağ ol
1.5 saat önce geldim
Geçmiş olsun
İşyerim olur kendileri ama teşekkür ederim tabi
Kolay gelsin o zaman
Teşekkür ederim geçmiş olsun size de
Sağ ol 🙏🏻
Geçen ay
Geçmiş olsun
1 ay önce gittim üşütmüşüm geçmiş olsun 💐
Sağ ol 🙏🏻
Sende sağol ☺️
24 sene once gittim de hatirlamiom neden di
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?