Erkek ortamları kadınlarınkine göre daha güzel değil mi?

Erkeklere bakıyorum yakıyorlar bi sigara kakara kikiri samimi şekilde sohbet muhabbet dönüyor eğleniyorlar maça gidiyorlar okey atıyorlar kızların ki öyle olmuyor herkes birbirini süzüyor kıskançlık gösteriş yapmalar hepsi dünyayı kurtaracak konuşsanız ama süs püs derdindeler iltifat ederken bile sinsi bir halleri var samimi değiller

Güncellemeler
+1 yıl
Tabiki çok iyi kız arkadaş ortamı da olabilir ama genel durum bu erkeklerde siz gördünüz mü ne giymiş ne takmış süzen kıskanan çok nadirdir
Erkek ortamları kadınlarınkine göre daha güzel değil mi?
Cevapla