Aile & Toplum Mezar taşınıza ne yazdırmak isterdiniz? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor bende gezerdim sen gibi.. sende gireceksin ben gibi.. Aycha-19 :) Güncellemeler+1 yıl @canerozkum teşekkürler.. Mezar taşınıza ne yazdırmak isterdiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. ben cesedim yakılsın isterdim. 1 0 Yorumla
Resull25 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 48% +1 yıl boş işler peşindesiniz cidden ölüm bulmuşken bizi hala mezar taşına ne yazdıracaksın kafası git önce ahirete hazırlık yap 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Yoldan geçerken mezar taşında böyle bir yazı görseydim muhtelemelen felç geçirirdim. 1 12 Yorumla Soran +1 yıl Hangisinden.. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl bende gezerdim sen gibi.. sende gireceksin ben gibi.. Yorumla Soran +1 yıl Aycha-19 a dedim ben onu ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ha anladım bir anda hayal ettim sadece pek iyi olmadı jdjdjdjdke Yorumla Soran +1 yıl Hayallerini çok zorlama.. 😅 devreler yanmasın.. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hsnsjsjsjeekksks Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayal kurmayi sevmem zaten djdneje Yorumla Soran +1 yıl Namı kemal da sevmiyor 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ciddiydim ama ben Yorumla Soran +1 yıl Bende ciddiyim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Namı-k kemal olarak okumuşum pardon Yorumla Soran +1 yıl ☺️☺️ Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Popişimi yiyin yazdirdim kalmadiysa kemikleri kemirin 1 1 Yorumla Soran +1 yıl damacanaya hallenen ölüne neler yapmaz.. Yorumla
Bebegimdiyebiri Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Instagram biosu gibi yay burcu yazacak halim yok ben oldukten sonra bok yazsa umrumda olmaz. dkmdkdm 1 1 Yorumla Soran +1 yıl aycha-19 sen misin yoksa :D Yorumla
karadenizliprenses Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 79% +1 yıl Zaten ölüydüm gözlerimi kapattım sadece 4 3 Yorumla Soran +1 yıl neden bu kadar karamsarsın.. Yorumla karadenizliprenses +1 yıl Bedenim sağ ruhum ölü Yorumla Soran +1 yıl sebep.. Yorumla
külllkedisi Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Sonsuz uykudayım geçerken basmasanız sevinirim 1 3 Yorumla Soran +1 yıl inatla gelir basarlar o zaman.. Yorumla külllkedisi +1 yıl Acırlar diye düşünüyordum 🥺 Yorumla Soran +1 yıl insanın insana acıdığı nerde görülmüş.. dünyanın en tehlikeli varlığından bahsediyoruz.. Yorumla
Fesli Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Bir kerecik yapamadan gitti. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl mezarına çiçek diye prezervatif şişirip indirsinler.. Yorumla
Lalosalamanca_ Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Mezarım olmasın mk 1 5 Yorumla Soran +1 yıl yaksınlar mı cesedini.. Yorumla Lalosalamanca_ +1 yıl Hızlı yaşa mezarın olmasın Yorumla Soran +1 yıl yok yok benimki olsun.. Yorumla Lalosalamanca_ +1 yıl Olsa bile neye yarayacak yok olup gitceksin Yorumla Soran +1 yıl yerim yurdum belli olsun ben yapamam bilmediğim yerlerde.. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
ben cesedim yakılsın isterdim.
boş işler peşindesiniz cidden ölüm bulmuşken bizi hala mezar taşına ne yazdıracaksın kafası git önce ahirete hazırlık yap
Yoldan geçerken mezar taşında böyle bir yazı görseydim muhtelemelen felç geçirirdim.
Hangisinden..
bende gezerdim sen gibi.. sende gireceksin ben gibi..
Aycha-19 a dedim ben onu ya
Ha anladım bir anda hayal ettim sadece pek iyi olmadı jdjdjdjdke
Hayallerini çok zorlama.. 😅 devreler yanmasın..
Hsnsjsjsjeekksks
Hayal kurmayi sevmem zaten djdneje
Namı kemal da sevmiyor 😅
Ciddiydim ama ben
Bende ciddiyim
Namı-k kemal olarak okumuşum pardon
☺️☺️
Popişimi yiyin yazdirdim kalmadiysa kemikleri kemirin
damacanaya hallenen ölüne neler yapmaz..
Instagram biosu gibi yay burcu yazacak halim yok ben oldukten sonra bok yazsa umrumda olmaz. dkmdkdm
aycha-19 sen misin yoksa :D
Zaten ölüydüm gözlerimi kapattım sadece
neden bu kadar karamsarsın..
Bedenim sağ ruhum ölü
sebep..
Sonsuz uykudayım geçerken basmasanız sevinirim
inatla gelir basarlar o zaman..
Acırlar diye düşünüyordum 🥺
insanın insana acıdığı nerde görülmüş.. dünyanın en tehlikeli varlığından bahsediyoruz..
Bir kerecik yapamadan gitti.
mezarına çiçek diye prezervatif şişirip indirsinler..
Mezarım olmasın mk
yaksınlar mı cesedini..
Hızlı yaşa mezarın olmasın
yok yok benimki olsun..
Olsa bile neye yarayacak yok olup gitceksin
yerim yurdum belli olsun ben yapamam bilmediğim yerlerde..
Hadi inşallah ya.. Ne güzel söz bu..
Yaşandı bitti 😎
Olmasın bile ya, ben öldükten sonra.
Rahatsız etmeyin
Hela vela velvela
Hicbirsey