Ayrılmalı mıyım yoksa okulumun bitmesini mi beklemeliyim?

Dün eşimle tartıştık ve kalbimi çok kırdı dün tv izlerken bir yerden para geleceğini söyledi bende nereden diye sordum resmen heceleyerek anlatmaya başladı böyle yavaş yavaş tıpkı acunun elenen ismi açıklarkenki yavaşlığı kendince heyecan yaratmaya çalışıyor ama çok basit laf arasında bir şey sorsam bile sürekli böyle triplere giriyor bir kelime söylüyor duruyor bekliyor devam ediyor yani zaten absürt duruyor bende neden sürekli durarak bu kadar yavaş konuşuyorsun dedim o da sen benim konuşma tarzımı değiştiremezsin sana bir daha bir şey anlatmayacağım kes sesini bilmem ne diye çıkış yapıp kalkıp gitti sonra aradan iki saat sonra bende uyumaya yatağa gittim nasıl başladı bilmiyorum birden sen sadece para yemesini biliyorsun yaptığın hiçbir şey yok hep alıcı bir insansın hiçbir şey hak etmiyorsun bir de benden çiçek bekliyorsun hak etmiyorsun felan diye bir ton laf saydı gerçekten çok üzüldüm bir şey demeden uyumaya devam ettim ama sabah ağlayarak uyandım resmen çok zoruma gitti asıl sorum şu benim şu an üniversitem devam ediyor eşim yurtdışında yaşadığı için bende burada bir üniversiteye başladım arkadaşlarım okulun bitince hala böyle devam ederse o zaman ayrılır diplomanı Avrupadan almış olursun felan diyorlar bende kararsız kaldım gerçekten böyle bir insanla devam etmek istemiyorum eğer ayrılırsam üniversitemi Türkiye’de tamamlayacağım devam edersem iki yıl sonra üniversitem bitiyor ne yapmalıyım lütfen mantıklı cevaplar verin?

Ayrılmalı mıyım yoksa okulumun bitmesini mi beklemeliyim?
Cevapla