Ömür boyu sinirli biriydi, yasliliginda daha da arttı. Meğerse beyninde iltihap oluşmuş o da karakterine etki ediyormuş bir suredir. Yani ztn bikmistik iyice bıktık.
Doktor dedi ki şeker tuz sifir , sigara /nargile asla...
Bu her gün nargile içmeye çalışıyor, az da olsa şeker yiyor. Ap tal gibi hareket ediyor. Yine ambulans çağırdık gittiler. Kardeşim gurbetten gelmisti çocuğu gecenin bir körü hoplatti yataktan hastaneye kosturdular gene. Bu kdr düşüncesiz ve sorumsuz bir insan olamaz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Her insanın imtihanı kendine yüktür. Kimse kimsenin ne çektiğini bilemez;
Dışarda nargile ismarla üstüne tatlı vs. orada fenalassin hastaneye ve sonrası malûm. Hepiniz kurtulun. Oldu bitti maşallah
Yav sabahın 5 inde yine ambulans geldi baban gidiyor dediler
Götürmüş annem kardeşlerim filan
Bende tüm nargile takımını (yurt dışından getirttikleri de dahil) topladım cope attim. Yeter artık kendi zevkine bizi kurban ettiği. Bir de gitmiş tutamamis skaga is emis. Benim babamın düşkün bir hali yok ama kendi kendine o hale giriyor
Evet kardeşim hala öyle var ama yok ilk ihaneti o yaşattı
Benim babam kültürel olarak kadının yaptığı işleri yapıyor. Evden çıkmıyor yemek yapıyor temizlik dedikodu gıybet falan bir ağırlığı yok artık üstümüzde yaşı da genç yani 47 falan
Bu imtihan fena yani adam karı gibi resmen
Annen varken mi yapıyor bunları
Annem olduğu zamanda olmadığı zamanda. Geçen ikisi dedikodu yapıyordu bknu cikardilar bağıra bağıra uyandım sabah sabah
Üzüldüm adama
Annenden kaynaklanıyor bence
Kadın dominant olunca erkeği kendine benzetiyor
Dedikodu benim babamda da var fazlasıyla.
Ama diğer saydığın özellikleri de olsa bir şey fark etmezdi.
Cocuklugun travmalarla babanın despot ve hala devam eden davranışlarıyla geçmemiş iyi ki
Ya şuanda da böyle olmayabilirdi işi bıraktı babası gibi kadın işlerine bağlandı. Cinsiyeti bozuldu karaktersizin. Bela oldu başıma
Erkekler yaslandikca babalarına benziyorlar
Benimki de surekli babam babam diye ağlıyor.
Bizimki ahını aldı şimdi bende korkuyorum öyle olurum diye anlatıyorum da. Ama ucu bana dokunuyor insanın cinsiyet kavramı bozuluyor. Yemin ediyorum kafayı yiyeceğim bunlar yüzünden
Bi erkek ev işi yapıyor diye kadın mı oluyor? Keza ev işi kadınlara mi has? Sizi bu durum niye bu kdr geriyor ki, onların arasındaki paylaşım bu. Babanızda halinden memnun belli ki.
Siz kendi hayatınıza yönelin. Memnun değilseniz de ayrılın o evden.
Zira öyle bir şey demiyorum davranışları değişti. Adam mutfak dağılmasın diye mutfağın kapısını kilitliyor yemek yiyemiyorum
Açmasını istediğimizde de kavga çıkarıyor
Öyle diyorsan da zaten tümör den etkiliyormus
Ömrü boyunca tümörü yoktu tabi ki,
Şuanda eziyetlerini tumorle birlikte arttırdı.
Anladım önce den bozuktu