Babam beni sevmiyor, bir yük olarak görüyor. Ne yapabilirim?

Merhaba Babam beni ve Abi mi bir yük olarak görüyor ve bunu her cümlesinde gösteriyor neden bizi sevmediğini söylediğimiz de diyor ki ben sizi ve Annenizi hiç bir zaman istemedim mecburiyetten size bakıyorum sizi çocuğum olarak görmüyorum diyor.

En ufak bir hata yapsak hemen bağırıyor rencide ediyor yalnızken yapsa bir şey olmaz ama akrabaların yabancıların yanında da yapıyor başkalarına ve onların çocuklarına kedi kesiliyor bizim yanımızda aslan kesiliyor.

Benim gibi böyle kötü bir durum yaşayan başka biri var mı acaba

Babam beni sevmiyor, bir yük olarak görüyor. Ne yapabilirim?
Cevapla