Merhaba Babam beni ve Abi mi bir yük olarak görüyor ve bunu her cümlesinde gösteriyor neden bizi sevmediğini söylediğimiz de diyor ki ben sizi ve Annenizi hiç bir zaman istemedim mecburiyetten size bakıyorum sizi çocuğum olarak görmüyorum diyor.
En ufak bir hata yapsak hemen bağırıyor rencide ediyor yalnızken yapsa bir şey olmaz ama akrabaların yabancıların yanında da yapıyor başkalarına ve onların çocuklarına kedi kesiliyor bizim yanımızda aslan kesiliyor.
Benim gibi böyle kötü bir durum yaşayan başka biri var mı acaba
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Üzüldüm adına kardeşim okulunu kazan bir an önce anneni ve abinle uzaklaşın o evden
Sende sevme onları takma
Seviyorum zaten çoğunlukla uzak durmaya çalışıyorum evde bile ona görünmemeye çalıyorum ama ne zaman beni görse bir laf çakıp duruyor özelikle kalabalık bir yerde isek misafirlik gibi direk laf çakmaya başlıyor karşı çıkınca da daha da kızıyor bu kez aramızda kavga çıkıyor
Sevmiyor degilde kendini degiştirmen grereken bazı şeyler olabilir örnegin içki veya sigara içme veya kumar oynama sayısal loto at yarışı gibi bu gibi olumsuzluklardan ötürü olabilir
İçkim sigaram kumarım yok tam tersi hepsi babamda var ben ve abim ise dine daha bağlıyız bazen bize İslamiyeti bile kötülüyor peygamberlere hakaret ediyor. Bizim sülale de kimse babamı sevmiyor annesi babası bile sevmiyor
Tez zamanda evlenip ayrıl ordan
@SilgisiOlan başka yere yorum yazmak akkınıza gelmedi mi ya sabahtan beri şu bildirimlerden bıktım
Kusura bakma rahatsızlık verdiğim için özür dilerim
Ayıptır ya başka yerde yazısın kızı tavlicam diye bu kadar kendini acındırma
Merak etme kız sana vermeye dünden razı
Yav ne tavlaması nereden biliyorsun belki annem yaşında kadın konuşma tarzından beli zaten benden büyük işim gücüm yok gidip kızları tavlayacam
Olgunlar gençlere düşkün çaktırma gençlerde olgunlqra
İnsan gibi bilgi alışverişi yaptık neden kadına böyle laflar söylüyorsun ha sıf seni rahatsız ettiğimiz için söylüyorsan zaten seni rahatsız ettiğimiz için özür diledim bunu büyütmenin manası yok
Bu bayan 27 yaşında yazıyor rica et seni alsın kurtul ondan sana çok samimi davrandı
Vallahi benim şimdilik kadınlarla kızlarla işim yok gelecekte belki olabilir ama şimdi olmaz
Kurtul o evden demek istedim
Evli olmadığı nereden biliyorsun belki evli
Kıza söyluyorum bu çocugu kaçırma onu kurtarmalısın
Yaşım 18 kız bulup evlensem düğün masrafı yaşayacak ev masrafı bunları nereden karışılaycam yani şimdilik evlenmek hayal
Evli olsa bu kadar samimi olmazdı mesafe koyardı tek kurtuluşun o bayan sen kurtulmak oda koca ister birbirinizi tamamlarsınız işte
Dügün yapmayın nikah kıy yeterli
Belki küçük kardeşi olarak görüp tafsiye vermiş olmaz mı
Kardeşim ben babamdan bahsediyordum konu ne ara buraya geldi
Onun kardeşi gibi bir niyeti yok o niyeti olsaydı yorumlarında kardeşim derdi yorumlarında tek kardeş kelimesi yok
Kıyamam sana demek ilgi ve merhamet belirtisi
Anlamadım ne merhameti kimden merhamet istemişim sadece buraya tafsiye almaya geldim beni yanlış anladın galiba benim ne merhamete nede kendimi acındırıp kızların dikkatini çekmeye ihtiyacım yok
Kız sana merhamet gösterdi ilgi gösterdi yoksa hiçbi insan bununla zaman harcamak istemez
Kızlar ezilen erkeklerden hoşlanır bazıları
Nasıl insanlar anlamadım
daha kötüsünü yaşıyom
Baban üvey mi
Yok öz ve öz kendi Babam
Korunsaymış neden yapmış
🤣🤣 istemsizce güldüm
Yaş kaç
Şimdi 18 yaşındayım