5 kişilik grupta herkes sevgili oldu, sadece ben tek kaldım. Gruptan ayrılmalı mıyım?

2 çift oldukları için ortam sevgili ortamı oluyor ben de tek kaldığım için mal gibi kalıyorum ayrılmalı mıyım gruptan?

Güncellemeler
+1 yıl
sınıfta sadece 2 kız var o kızlarda bu 5 kişilik grupta gruptan ayrılınca aramıza soğukluk girer sınıfta yalnız kalırım diye çekiniyorum
5 kişilik grupta herkes sevgili oldu, sadece ben tek kaldım. Gruptan ayrılmalı mıyım?
Cevapla