Arkadaşla 4 aydır sakaryaya yaşiyorum ve o zamana kadar yurdişindaidim kimseyı tanımiyorum ve çok yoruldum yanlız coffe içmekden?

bana normal biyer öğretin genç insanları tanımak içinn 🥲😀

Arkadaşla 4 aydır sakaryaya yaşiyorum ve o zamana kadar yurdişindaidim kimseyı tanımiyorum ve çok yoruldum yanlız coffe içmekden?
Cevapla