Aile evinde yaşıyorum ve rahatça bunu yapamayacağım ben ne yapacağım içmek istiyorum zil zurna sarhoş olmak istiyorum sabaha kadar içmek istiyorum.
Biliyorum çok saçma gelebilir size ama bu isteğime karşı koyamıyorum çaresizim.
Biliyorum çok saçma gelebilir size ama bu isteğime karşı koyamıyorum çaresizim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hiç icmediysen tadı güzel gelmeyebilir, daha sonra alışırsın tadına
Eve geç gelmen problem olmayacaksa bir yolunu bulabilirsin. Aksi halde gündüz içmen gerekir ki gündüz zevk vermez
Problem oluyor işte aile evinde üniversite okumak zor ya🥺
Belkide senin için iyi olan böylesidir diye düşündüm şu an. Çünkü sende merak ettiğin her şeyi yapma eğilimi hissettim. Zil zurna sarhoş olmak iyi değil bu arada. Ben sadece bir kere o noktaya yaklaştım bir daha da olmadı. Yarın ne olursa olsun bu günü hatırlamalısın, hatırlamıyorsan kötü.
Öyle bir şey yok aslında ama sizin kendi düşünceniz.
Anladım teşekkür ederim
Hiç içki içmeyen birinin zil zurna sarhoş olmak istemesi bunun bir işareti mesela. O zil zurna sarhoş olmak senin için nasıl beklenti vaad ediyor ve gerçekten zil zurna sarhoş olmak nasıl bir his aynı şeyler olmayacağı kesin.
Neden içmek istiyorsun neyi ilgi çekici geliyor sana?
Bilmiyorum tadını çok merak ediyorum ve içimdrn geldi içme arzusu çok var
İçmeni önermem. Ben her içtiğim gün için pişmanım. Çok kötü bir tadı var. Sadece arkadaş baskısı için içmiştim ama bundan sonra nasip olmaz inşallah. Sana iç veya içme diyemem. Ama şunu düşün derim. İçen ne için içiyor? Ben daha tadı güzel diye içen görmedim.
O zaman neden tercih ediliyor
Sosyal ortam oluşturmak için. Kendini uyuşturmak için. Çok fazla arkadaş baskısı.
Hmm anladım teşekkürler
Rica ederim. Umarım benim yaptığım yanlışları yapmazsın.
Henüz yapmadım bakalım 😅
Gelecekte de yapmasın umarım :)
Umarım 🥲
Bu zamana kadar içmeme sebeplerin nedir bu arada?
Haram oluşu ve ailemin bunu hiç hoş görmemesi
Haram olmasına dikkat ediyorsan bu güzel bir şey inançlısın demek ki. O zaman yardım isteyeceğin yeri de biliyorsun zaten :)
Evet 🙂
Allah yardımcın olsun ezan okunuyor şimdi namazdan sonra dua edicem senin için de inşallah
Teşekkür ederim 🙏🏻 Allah kabul etsin inşallah 🙏🏻
dötü başı dağıtırsın bi bakacan bacak aranda birşeyler dolaşıyor dikkat
Neden
sarhoş olursun götürürler :D kim mikmiş farkına bile varmazsın
Ne derdin var yavrum bu yaşta
Çok zor zamanlardan geçtim ama asıl içme isteğim dertten değil içimde aşırı alkol kullanıp sarhoş olma arzusu var
Dışarıda içmek gibi bir yanlışa düşme
Neden
Biraz sıkıntılı burada söylenir mi bilmem
İpucu versen
Şuurunu yitirip başka birinin evinde bulabilirsin kendini sabah
Hmm anladım şimdi
Öyle:)
😊.
Okuyor musun?
Evet okuyorum
Peki xp3 olunca yazmak isterim şu an çömezim 🫣😂
Nasıl yani anlamadım
Özelden mesaj atmak istiyorum ama xp1 olunca atamıyorsun:) sadece sen atabiliyorsun. Tanışmak için xp3 olmam lazım diyorum. Anlatabildim mi?:)
İçme
Neden
Şeytana uymayın
Ic ozman
Git ic
İç ya bir şey olmaz