Yakışıklı, prensipleri olan kendi halinde bir erkek olmaktansa, tipsiz keko kaşında çizik cahil bir erkek olmak neden daha iyi?

Kızların ikincide bahsettiğim erkeklerden taparcasına hoşlandıkları için sordum bu soruyu sizce de böyle olmak daha mı iyi?

Yakışıklı, prensipleri olan kendi halinde bir erkek olmaktansa, tipsiz keko kaşında çizik cahil bir erkek olmak neden daha iyi?
Cevapla