Şu an bizim yaşadığımız her şey kader mi?

Kötüsüyle iyisiyle belalarıyla bunlar hepsi biz doğmadan önce kaderimize mi yazılmış? Bahtımız mi bu bizim şu an oturmam bile mi olduğum yerde? Bunları yaşamamız mı gerek miş? Yalnızlığımız hatalarımız bize kurulan tuzaklar ihanetler her şey ya aklınıza gelebilecek her şey? Musibetler falan rabbim böyle mi razı görmüş? Yoksa biz kendimiz mi yapıyoruz
Şu an bizim yaşadığımız her şey kader mi?
Cevapla