Şu durumun benim lehime dönmesi yüksek mi?

  • Arkadaşlar geçen seneden beri sevdiğim bir kız vardı kızla sınav var diye Haziran da konuşmaya karar verdim öyle de oldu sonra işte 15 gün sonra çıkma teklifi ettim kız dedi arkadaş olarak kalalım ilişki düşünmüyorum diye sonra işte konuşmaya devam ettik arkadaş gibi de değil ha böyle 7,24 konuştuk ettik gerek kız sınav tercihini falan hep bana yaptırdı etti yani kullandı işin o tarafı beni sonra yanına çağırdı çalıştığı yere gittim tabi bende sonra ise buluşalım dedik yer bile belli ettik ama 20,25 gün beni oyaladı etti hatta yalan bile söyledi bana sonra ise dediğim gibi daha da kullandı beni sonra ise geldi takipten çıkardı beni sohbetim sarmiyor diye o da işin maytap kısmı ki ondan sonra geldi engelledi beni sonra öğrendim ki sevgili yapmış o şahıs bende travma geçirdim öğrendiğim gibi hani 4,5 ayımı çaldı benim psikolojimi bozdu etti çevremdeki insanlar da bunun mutluluğu çok sürmez Allah yanına bırakmaz diyor ve öyle olduğu zaman da sana döner diyorlar sizce doğru mu hani kız üniversitenin kazandı etti sevgilisi de herhalde başka uniden bende tabi 1 senedir takıntıli olduğum için sınavı yapamadım yani mezuna kaldık ama bunları hakketmedim ben onu da diyim siz ne dersiniz bu konu hakkında lütfen güzelce yazarsınız Allah razı olsun hepinizden
Şu durumun benim lehime dönmesi yüksek mi?
Cevapla