Kimseler kutlamaz, hep ben hatırlatırım günler evvelinden lakin bu kez hatırlatmayacağım, kendi doğum günümü yalnız başıma kutlamak istiyorum da, hep hatırlar hep unutulurdum lakin unutanı, unutmadığı halde unutmuş gibi yapanı hatırlamıyorum.
Bu arada mutlu, sağlıklı ömürler diliyorum, gönlüne göre olsun her şey, güzel anılar biriktir sevdiklerinle sevenlerinle, iyi ki doğdun Acid Qeenn🎂🌸
Doğum günü kutlama hedesinden hoşlanmasıpım için ben onlarınkini kutlamadığımdan kutlayan olmaz çok, ilk milk bilmiyorum😂 sürekli kutlayan birkaç arkadaşım vardı sonra ben hayırsız çıkınca onlar da bıraktı😂 saçma geliyor bana yaş almanın kutlanacak ne tarafı var 28 psikolojisi zor şey.
Bunun dalgınlığı mı olur.. 😅 İki şık arasında kalan öğrenci gibi iki pazar arasında kalıp daha yakın tarihi seçiyorum.. 1 hafta daha küçük olayım diye.. 😂
Cevap sahibi
+1 yıl
annen ne diyor peki sonra? yani sen doğrusunu diyorsun değil mi 😅😂
Nerden bileyim.. 😂 9 İle 16 Eylül arasında kaldık ailecek.. En son amcam şey dedi "ben 15 günlük seminerdeydim sen olduğunda.." Eylül'ün başında gitmiş ve gelmesine birkaç gün kalmış.. Puzzle'ın parçalarını birleştirdim ve tiryakinin doğumunu keşfettim.. 😂
Cevap sahibi
+1 yıl
şu an çok şaşırdım ciddi olamazsın? yani belirli tarihin yok öyle mi? 😳
İlk ben kutladım rol çalmayın. Telefonda serenat yaptım birazdan kapısına dayanacağım 🥳🥳🥳 28. Yaş günü kutlaması yapacağız iyi ki doğduun aşko da kuşkom. ❤❤❤