Bugün 35 oldum, hiçbir şeyim yok. Böyle hayat mı olur, başkaları niye şanslı?

Çalışmasam açlıktan ölürüm artık çabalamak istemiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Çalışıyorum akşam eve geliyorum anne babama yemek yapıyorum bulaşıkları yıkıyorum temizlik yapıyorum bu saat oluyor 3 saat uyuyup işe gidiyorum yıllardır böyle artık hevesim yok umudum kalmadı
Bugün 35 oldum, hiçbir şeyim yok. Böyle hayat mı olur, başkaları niye şanslı?
Cevapla