Bu hayatta şanssız olduğum kadar şanslı olduğum zamanlar oldu. Yine de hayat hep beni yendi.35 den sonra hayatı nasıl yenerim?

O kadar acımasız ki. Kafa tutanlar var hayata. Güçlü görünmeye çalıştıkça? Daha çok eziliyorum. Moralim baya düşük. Yalan söylenecek bir şey yok zaten. Yoruldum.

Bu hayatta şanssız olduğum kadar şanslı olduğum zamanlar oldu. Yine de hayat hep beni yendi.35 den sonra hayatı nasıl yenerim?
Cevapla