• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

İnsan ilişkilerinizde taktik yapar mısınız?

tortitotilla
tortitotilla Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
22
Yapay Zekaya Sor

Var mı taktiksiz dümdüz odun gibi yaşayan? Varsa alnından öpecem çok ciddiyim😂

İnsan ilişkilerinizde taktik yapar mısınız?
Cevapla
İlişki Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır valla , neysem o taktik maktik bilmem ben, seven sever sevmeyen ziktir olur gider.

    2
    4 Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Nokta😎

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Ne kadar dobra biri

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      @emre00 oyleyim

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Teşekkürler ❤️❤️

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • TraPol
    TraPol Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 904 cevap paylaştı.

    Taktik maktik yok. Bam bam bam.

    1
    1 Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      😎😂😂

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

10

Cevap

  • Degisik_-_
    Degisik_-_ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Taktik değil ama herkese aynı yaklaşamazsın yoksa insanlık ilişkileri kurulamaz o yüzden kişiye göre muamele yaparım tabi.

    1
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Gerçekten yapmam torti.
    Ya yok sayarım ya saygı duyarım ortası yok bende

    0
    98 Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Şimdi alnından mı öpecem 😂😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Yok yok eğilmem şimdi durduk yere 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Pardonnnn 😂 topukluyla geçemeyeceğiz insan evladı yok gogo eminmisin 😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Görende sanacak boyum çok uzun 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      yahu sen bana 1.50 muamelesi yaptın 🙄

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Değil misin dersem acayip sinir olursun değil mı? 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      hiç olmadığım kadar 😂😂 nur topu gibi hiç olmayan boy takıntım oldu😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Yok yok olmasın boy %70 genetik faktör ki genetik faktörlere takılmaya gerek yok ya 🤔
      Bence öyle yani

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      hı tamam o zaman sen öyle diyosan öyle yaparız 🤔😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Eee ne yaptık şimdi 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Zerre fikrim yok ama bence güzel oldu yani olmuştur herhalde 😂😂

      nasıl var mı benden güzel saçmalayanı 😎😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      İnan bana da bir tık güzel geldi bak.
      Saçmalamak iyidir iyi güzel yapıyorsun sen bu işi torti 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ahahahjdjsa övdün mü gömdün mü 😂😂
      sevinsem mi üzülsemmi napacağımı şaşırdım 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Övdüm kız övdüm. İltifat ederken ben 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      alışık olmayan bünye iltifatı kabul edemiyor 🥺😂 iltifatmı o ne😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      İltifat herhalde bende çok anlamam ki Tatar torti 😂😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      yaa fil hafızalımısın mübarek😂 o kısmı resetle😂 isim uzun olunca ağırlık yapıyor tatarı at gitsin 😇

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Hafızam gerçekten kuvvetli ama bu konuyla alakası yok. Daha geçen gün dedik hafızaya gerek yok 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      dün ne yedin? 🤔 onu unuttuğun gibi bunu unut dicemde yakıştı ama bana sanki yaa 😎 asi style me yakıştı diye düşünüyorum tamam kalsın 😂😂
      kararsızlık seviyem😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Dün hangi öğün?
      Arada kullanırım artık torti varsa şekliniz semte bekleriz hesabı 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      yok caydım, sorduğuna göre içtiğin çayın bardak hesabına bile hakimsindir 😂😂
      kapak fotoma yazmalık söz 😎 hemen çalayım bunu 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Bardak mı yok o kadar değil. Genel de demlik hesabı yapıyorum 😂
      Kendi sözünü çalan torti yapmışlar 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ahahahah yaa gogo 😂
      varsa şekliniz semte bekleriz bunu çalacam bunu 😂
      inşallah kimse semtimi sormaz 🥺 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Heee bende senin dedıgını sandım kız 😂
      Soran olursa veririz ya sıkıntı yok 😎

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ooo kral😎😎
      buyur gel aslanım bile derim ama ben gelmem o gün işim olur muhakkak kesin 😂😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Ümit verme konusunda torti gibi olun 😂
      Ben buradan bir gencoya verdim ya baya atar yaptı bizim buralarda oturuyormuş.
      Verdim mahalleye kadar herhangi bir dükkana uğra ‘gogo kim diye sor ‘ onlar beni arar dedim. Aradan 1 saat geçti geçmedi engelledi beni 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ayyyyy erkekk 😂 bunlar niye böyle yaa 🥺
      kusmuk geliyor bu tiplerden🤮 bizim burada velet daha küçücük cama taş atıyordu çıktım napıyosun diye kızdım bana kükrüyor bekle sen diyo bana 😂 12 yaşında var yok 🤔

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      İnan anlamıyorum ya yok yere sataşıp atar yaptı bir de 🥹
      Klavyede biter üstüne gidersem korkar dedi galiba 😂
      Bizim semtin minnak dızzoları ateş ya 😂
      Eee bekledin mi peki ya da kimi o çocuğu beklediğin gibi bekledin torti 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Klavyeden yazması kolay çünkü 😂

      hayatımda hiçbir erkeği beklemedim bu kadar hala gelmedi 😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      https://ibb.co/1TkYzM7

      Senin yerine yaktım be torti 🥹

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ne kadar düşüncelisin 🥺 benim derdim olmasa nasıl yakacaktın sigarayı 🥺😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Şey torti zaten çay demledim onun için yaktım , senin konu üstüne geldi 😂😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ayyy inanmıyorum ben şok 😱😂😂 duygularımla oynadın 🥺 o sigarayı bana yaktığına inanmıştım 😪

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Böyle dedin ya tuhaf oldum kız 🥹 şaka şaka olmadım yalnız sende iyi duygu kasıyorsun da bu bünye yemez torti 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      en azından deniyorum 😂😂 çabam takdire şayan bence 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Seni tanımasam harbiden yerdim bak 😂
      Bayadır yapmıyordun bak yine yaptın.
      Mütevazılık sensin be torti 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      aşkokuşko olsam yerdin🤔 ama yok tatar tortiden ponçik çıkmıyor 🥺
      bende ne eksik diyordum sonunda buldum 😂 ben bayadır kendimi övmüyormuşum şu an farkettim 😂😂 kitabını yazıp satacam 😎

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Aşko kuşko olsan seni tanımazdım torti 😂
      Bayadır yapmıyordun bak fark etmedim hiç. Ara verme buna senin atasporun bu unutma 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      tanımazdım ne demek 🥺 ponçik kalbim incinsin felan mı istiyosun 😭😂
      evet evet paslanmış gibi hissettim 😂 sahalara döneceğim en kısa zamanda maksat spor olsun 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Aşko kuşko kızla uzun uzun ne görüş atacam ki kız 🤔
      Çok ara verdin bak ihmal etme kendini torti 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      yav kafayı duvara vurup gelecem🙄😂 bi karar verin 😂
      ama şaka maka aşkokuşkolar kıymetli bee 🥺😪 erkolar kapatılsın 😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Aşkokuşko seven erkek , babasının prensesidir 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ahahahah 10/10 iltifat 😂 babasının prensesleri bu yorumu beğendi 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Onlar annelerinin dizinde uyuyordur şimdi torti 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Aman sakın ordan ayrılmasınlar 🙄 hep orada kalsınlar bi kaç yüzyıyl kadar 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Anneleri izin verdiği sürece ayrılırlar torti ama akşam 9 gibi eve gelmek zorundalar 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ahahaajdjsjd yaaaa gogo hep böyle bi kuklam olsun istemişimdir 😂😂😂

      istemişimdir mi🤔 kendimden soğudum 😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Heyyyy torti kendine gel sen bu degılsın. Kalk kız suratına su çarp blackroast falan yap 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      yarım saat önce filan içtim ama kendime gelemedim sanırım🥺 bir tane daha içeyim😂sende ister misin? 🤔

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      İster misin soru mu? İsterim tabi diyecem kalk yap diyeceksin 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ahahahhahajfjsjsjd yaaa offf 😂😂 hayır yaa 😂

      adama hiç bir şey işlemiyor yaa ne ajiatsyon ne kandırmaca hiçbir şey 😂 kalk yap dicektim ne güzel bozdun 😭😭

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Şerbetliyim ben torti 😂
      Hadi kalkıp ayrı ayrı yapalım 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ahahdjjdjs önce yapan kazanır? 😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Ooo benim ev dağınık ya kahve arıyorum şu an 🥹

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Yoksa niye yarışayım senle kaybederdim zaten 😂😂

      https://hizliresim.com/je47wcb

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Ben bulamadım ya 🥹
      Ne ara yaptın kız evde baristamı besliyorsun 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      üzülme gogo senin yerinede içerim ben 🥺😂😂
      ketılda suyun düğmesine bastım o kadar 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Afiyet olsun torti inanılmaz mutlu oldum şu an içmiş kadar oldum sağ ol 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ne demek gogo dostlar tam da böyle zamanlar için var 😂😂😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      https://ibb.co/fkzdT3R

      Bunu buldum olur mu ki 😂
      Allah razı olsun ya o dostlardan 😂
      Dosta korku düşmana güven veren dostlar iyi ki var 😂😂😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Bu şey değil mi ya hayaller ve hayatlar 😂 Görünce ağzımı kapatım hemen gülmemek için malum ses olmasın şimdi gece gece 😂😂
      her zaman burdayız gogo 😎

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Tam o işte her şeyi buldum 10 sene önce kaybolan arkadaşımı bile buldum kahve yok 🥹🥹
      En kısa zamanda toparlamam lazım evi.
      Eyvallah torti eksik olma 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      hiç şaşmaz altın bir kural, Kaybettiğin şeyi aradığında asla bulamazsın, gidip alakasız başka lazım olan bir şeyi ara anında kahveyi bulursun 😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Harbiden lazım olmayan o kadar şey buldum ki 😂 mouse kutusunu buldum ben çöpe attım sanıyordum 😂
      Murphy kanunları yoruyor beni 🥹

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      😂😂 mause kutusunu anlarımda 10 sene önce kaybolan arkadaşıını nasıl buldun 🤔😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Evden kaçmıştı bana gelmiş demek ki 😂 saç sakal uzamış hayvanlaşmış ama hala arkadaşım işte 😂
      Yarın topluma tekrar kazandıracam onu 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Senin bu insan sevgin karşısında nutkum tutuldu😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Yok ya insan sevmediğim için. Bu hayvanı topluma kazandırayım da diğer insanlar zehirlensin 😂
      Silah olarak düşün bunu 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      molotof kokteyl geldi aklıma 😂 biber gazıda uygun olabilir 😂
      şey gogo konum atta gelmeyelim yanlışlıkla 😂😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Bizim semte yaklaşma yarın bu hayvanı salacam piyasaya eline de mouse kutusunu verecem 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ahahajdsjhdjsjd pusuya yatıp maus kutulu birini arama fikri çık aklımdan 😂😂 videoya çekip haber kanalına satabilirim çünkü 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      İşte ticari zeka 😂😂
      O degıl de bugün ekstra kalabalıktı ya cadde. Bizim hayvanlardan biri mi çıktı acaba dışarı 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      yaaa jdjsjdjsdjsd 😂😂 ne güzel seviyorsun öyle 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Agasına lakap takmayan bizden degıldır torti 😂
      Yüz yüze bile naber lan teneke , gö7 , hayatsız falan diyorum 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      yaaaa sizi sevgi pıtırcıkları 😂😂 ibretle ve dehşetle okuyorum şu an 😂😂 biz kızlar sahi çok masumuz yaaa 😂 biz birbirmize naber kız hayatsız desek otutur ağlarlar herhalde😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Ama bizim dostluğumuz sizinkinden sağlam bak orada anlaşalım torti 😎

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      🥺🥺
      geceye acı ama gerçek bir söz bırak desem daha acısını bırakamazdın🤔 aynen öyle. Kadın kadınla geçinemiyor ne hikmetse

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Kadınların kendi aralarında ilişkisi bana yapay geliyor ya 🤔
      Biz erkekler çok çok daha samimiyiz

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Bizde kıyas rekabet var 🤔 içten içe bu olduğu için aradaki bağı etkiliyor o samimiyet kurulamıyor. Kadın kadın yerine kadın erkek arkadaşlığına daha çok inanıyorum o daha samimi 🤔
      erkek erkeğe zaten diyecek kelime yok. her türlü daha gerçeksiniz.

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Neden yapıyorsunuz bunu ya. Harbiden yıllarca anlam veremediğim olay.
      2 kanka arasında bile illa ki çekişme oluyor 🤔
      Biz de sıfat , görünüş. Statü zerre önemi yok 😂
      Hepımız hayvanız 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      bana soruyosunda ben kendi cinsimken zerre anlamıyorum çözemiyorum 🤔
      Ondan bir tık fazlaysan onda olmayan sende varsa kıskanıyor bende niye yoka geliyor. Tek mantıklı açıklaması şey diye düşünüyorum, yıllarca bastırılmış aşağılanmış olmanın şimdi ki dışavurumu herhalde. 🤔 Hegomanya kurmaya çalışıyoruz 🤔 çok kötü bir benzetme olacak ama hani hayvanı yıllarca kapatırsın da sonra salarsın ya napacağını bilmez şaşırır öyle bir şey 🤔 o gücü elde edince napacağımızı şaşırdık herhalde

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Kadın bilimsel açıklama yaptı ya 😂
      Bunu anlamak için yani bu şekilde olduğunu coook rahat yaşayan ülke kadınlarını tanımak lazım ya 🤔

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Doğru 🤔
      İranlı bir de Fransız arkadaşımız var, fransız olan egosuz öyle sade yalın bir kişilik. İranlı olan bizim gibi farkımız yok karakteristik olarak🤔 genellemeye vuruyorum milyon tane insan tanımadan yorum yapmak yanlış ama bastırılmış olmakla ilgili geliyor bana

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Kesinlikle bir de ego olayı var ya da aşağılık kompleksi 🤔
      Mesela Özgür yaşayan kadınlarda olacağını sanmıyorum 🤷🏽

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      %100 net, o apaçık bir gerçek. Çünkü kadının tatmin olacağı başka başarıları hedefleri vardır ama bizde iyi bir koca bulmak başarı sayılıyor. Çocuğunun başarısını kendi başarınmış gibi anlatıp övünüyoruz sonra geçip diğer kadınlar ne giymiş diye eleştiriyoruz.

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      https://ibb.co/QPzBDQK

      Çaktırmadan sağ üst köşede ki fotoya bak 😂

      İşte el ve alem denilen örgütün çıkış noktası bu. Kovasıyla övünüp kıyas yapan bir kadın toplumuna sahibiz.
      Canlı kanlı gördüm bunu.
      Bilmem kimin kocası eşine Dyson almış falan 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ayyy gogo 😍 günüm güzellleşti 🤤🤤 adam yaaa ❤️ karizma budur bu 😎

      iğrenç 🤮 kısaca işsiz diyoruz onlara. Ben vizyonsuz demeyi tercih ederim ama neyse 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      İnstaya bakayım dedim anaaa enişte 😂😂
      Hayatsız , vizyonsuz , zavallı artık ne dersen hepsı uyuyor 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Ayyyyyyy inşalllahh yaa ❤️ allahmı söyletiyor sana 😂😂
      Ne kadar amcam da sayılsa içten içe hep onu seveceğim 😂😂😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Yok kız ben söyledim Allah bunu neden söyletsin 😂😂
      Harbiden karizma ama bak. Tanınmam görmem ama adama saygı duyuyorum

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      keşke söyleyse ama nerdeeee 😪 garibin yüzü gülür mü😪😂😂
      Valla bende tanımıyorum 😂 tanımamada gerek yok ben onun kasını karizmasını sevdim 😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Eşini biliyorsun değil mı 🥹
      Kası mı yok ben o kadar değil ya 😂 oyunculuğu ve başarısı diyeyim ben 😂

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Biliyorum😪🤧 olmayacak duaya amin demek alışkanlık olmuş 🥺😪
      Oyunculuğu zaten olmasa konuşulmazdı öyle olsa gider can yaman mı ndir onu konuşurduk 😂😂
      akşam oturup izleyeyim bi filmini😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Can yaman mı 🤦🏽‍♂️ inanılmaz itici bir canlı ya 😂
      Hızlı ve öfkeli filmlerinden biri mesela. Hem karizma hem diyalog olarak komik 🤔

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      iki ismi yan yana getirebilme cürretini gösterdim allah affetsin beni 😂😂
      1 den başlayıp seriyi sıfırdan izlemem kaç hafta sürer acaba 🤔😂

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      2 ya da 3 güne tamamdır 🤔
      O zaman ben yavaş yavaş hazırlanıp işe yol alayım torti.
      Daha iş yerine gidip eve gelecem toparlamaya 🥹
      Görüşürüz kendine iyi bak !

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Kolaylıklar gelsin gogo
      görüşürüz sende kendine iyi bak

      Yorumla
    • GOKHANoturumactı
      GOKHANoturumactı
      +1 yıl

      Eyvallah denerim torti

      Yorumla
  • IvarTheBoneless7
    IvarTheBoneless7 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Taktik falan yapmam , içimden nasıl geliyorsa öyle davranırım

    0
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı.

    Taktik maktik yok bende :D

    2
    2 Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      helal bee sende odunsun demek 😂herkesi odunluğa davet ediyorum 😂

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Sağol meslektaş :D

      Yorumla
  • AskeriiMühendissss
    AskeriiMühendissss Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Yapamam bilmiyorum ki

    1
    6 Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      tamam inandım 😂😂😂

      Yorumla
    • AskeriiMühendissss
      AskeriiMühendissss
      +1 yıl

      Yani düz takılıyorum

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      yürü bee mühendiz 😎🤜🤛

      Yorumla
    • AskeriiMühendissss
      AskeriiMühendissss
      +1 yıl

      Sjdjdı mühendisliği sevmiyorum

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ya yeni bi iş ya da yeni bi nick bulman lazım 😂

      Yorumla
    • AskeriiMühendissss
      AskeriiMühendissss
      +1 yıl

      İş bulcam

      Yorumla
  • Caannn35
    Caannn35 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı.

    Oraya bi +1 daha ekler miyiz

    1
    3 Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Gel gardaşım gel ekliyorum 🥺

      Yorumla
    • Caannn35
      Caannn35
      +1 yıl

      Taktiği olanın pek hissi olmaz genelde

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Duygusal ilişkide sormadım soruyu ama çok haklısın. Taktik varsa çıkar ilişkisidir

      Yorumla
  • bubanayapılırmıbe
    bubanayapılırmıbe Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 98%
    +1 yıl

    odun olmak lazım gerçekten 😀

    1
    1 Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Oduna hasret kaldık yaa 😂😂

      Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.

    Bazen olması gerektiği zaman da yapıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Hayır yapandan da nefret ederim

    1
    0 Yorumla
  • MuhteşemGüneş
    MuhteşemGüneş Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben 😂😂

    1
    15 Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      O zaman sana mucuk mucuk 😂😂 yanaktan tabi😂

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Yok kız odun gibi olan ben hiç umrumda olmuyor valla 😅

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Alnından demiştin olmaz 🙄

    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      oduna hasret kaldık yaa aynen bende odunum ve gurur duyuyorum 😂😂
      alnından😘🥰

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Kış geldi aslında çoğalır odunlar mevsimsel çıkanlar da var ya hani 🤫😂

    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      mevsimsel odun mu 🤔çok cahil hissettim şu an😂
      sobada yananları mı diyosun🤔 aklıma kestane düşürdün ama yaaa 😂

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Tam mevsimi geldi aslında ama bu sene sobam yok alternatif düşünmem lazım 😂 tabi ki de sobada yanan 😁😂 estağfurullah

    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      tavada fırında olur ama sobada başka oluyor 🤤 sobanın üstünde yanan portakal kabuğu koktu burnuma 😂

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Sobasız kaldığımı nerden dedim 😂 neyse kalorifer peteğinin üstünde kokuturum portakal kabuğunu napim 😂

    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      ahahahhaha şu lüks beni üzdü 😂 bazen fakir olmak istersin ya öyle bi an 😂

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Lüküs hayatç diye şarkı söyleteceksin 😂

    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      tencere tavayla ritim tutarım ben😂

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Bende kepçe var olmaz mı 😂

    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      aşırı mantıklı 😂 ben niye zoru zorluyorsam 😂

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Bilemedim 😅

  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Yaparım. Taktik ve plansız hareket etmem.

    0
    0 Yorumla
  • izyonex
    izyonex Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    taktik yapmak 2 yüzlülük sinsiliktir

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben odunum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yok ddoğalım

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > İnsan ilişkilerinizde taktik yapar mısınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İlişkilerinizde taktik yapar mısınız? 55 cevap verildi
İlişkilerde taktik uyguluyor musunuz? 64 cevap verildi
İlişkilerinizde taktik uygular mısınız? 14 cevap verildi
İlişkilerde taktik uygularmısınız? 6 cevap verildi
İlişkiler de taktik kullanır mısınız? 47 cevap verildi
İlişkide taktik kullanır mısın? 47 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨