Yakın arkadaşım instadan takipleşmek istemiyor, normal mi?

Biz ikimizde kiziz yakın arkadaşım benimle instadan takipleşmek istemiyo ama okuldaki ve sınıftaki herkesle takiplesiyo ne zaman takipleşelim desem hayır falan diyo hatta dm den hergün 1 2 saat konuşuyoruz ama takiplesmek istemiyo ya da takip isteği atsam oyle kalıyo privindende aynı şekilde sizce neden sizin için saçma gözükebilir ama ben gerçekten merak ediyorum bu arada aktif biri neyse sizce ne yapmalıyım neden istemiyodur?

Yakın arkadaşım instadan takipleşmek istemiyor, normal mi?
Cevapla