Babam ve annem ayrı olmalarına rağmen hala görüşüyor bu normal mi?

Kardeşim 18 ben 21 yaşındayım. Babam 48 annem de 46 yaşında. 4 yıl önce ayrıldılar ama hala görüşüyorlar. Bazen yemeğe çıkıyor ikisi bazen de tatillere yurt dışına gidiyorlar. Annem mesela geçen babalar günüde babamla bizim küçüklük fotolarımızı bulup altına çocuklarım senin gibi bir babaya sahip olduğu için çok şanslı. Aileden daha önemli bir şeyin olmadığını bize her geçen gün gösteriyorsun seni seviyoruz diye foto paylaşmış. Arkadaşlarım garipsiyor bazen ama bana normal geliyor. Bu normal mi sizce? Arkadaş gibiler

Babam ve annem ayrı olmalarına rağmen hala görüşüyor bu normal mi?
Cevapla