Yalnız ve tek olduğum ve hep evde olduğum için ezildim, terk edildim. Ezik miyim sizce de?

Arkadaş sayısı 0. Hayatım da biri var o bile küçük görüyor laf çakıyor bana bu durumdan dolayı ne yapmalıyım acınacak halde miyim ben yıllardır yalnız evde kalıyorum işe gidip geliyorum sadece bir de alışveriş

Yalnız ve tek olduğum ve hep evde olduğum için ezildim, terk edildim. Ezik miyim sizce de?
Cevapla