Evlenilecek insan kalmadı diye düşünüyorum. Sizce de öyle değil mi?

Sanki herkes sadakatsiz, evlilige Uygun olgunlukta degil gibi. Sizcede oylemi

Evlenilecek insan kalmadı diye düşünüyorum. Sizce de öyle değil mi?
Cevapla