Burada soru soran pembelere yorum yaptıktan sonra yaşadığı şehri neden soruyorlar?

Aynı şehir olunca işlerine mi geliyor. Çok istiyorlarsa cehennem diyecek insan ki cehennemin dibine gitsinler..

Burada soru soran pembelere yorum yaptıktan sonra yaşadığı şehri neden soruyorlar?
Cevapla