Plan önerin bir şekilde bu kezbanin derste kalmasını sağlamaliyim?

geçen yıl üniversiteye bizim sınıfa yeni bir kiz geldi ilk başlarda çok iyi samimi davranıyordu sonrasında benim arkadaşlarımla aramın bozulmasına sebep oldu sorun şu kendisinin sürekli övülmesi ve insanların onu takdir etmesi arkadaşlarla oturuyoruz bize okuduğu kitaptan bahsediyor kitap fuarına gidelim mi diyor bizene senin okudugun kitaptan anlatma istemiyoruz hiç crop giymez sırf ortamda ezik düşsün diye crop giymeyen kiz mi olur sen niye ofise gelir gibi giyiniyorsun dedim bana dediki sen benim kıyafetim hakkında yorum yapma hakkını kim verdi sana dedi arkadaşlarım sadece izledi savunmadi bile hiç sevgilisi olmamış kezban birde gelmiş bize ders veriyor diyorki kariyer yapacağım üniversiteye sevgili bulmak için gelmedim diyor kezbansin işte kezban kezban o kahkullerini çekip yolasim geliyor bu kızın arkadaşlarımda şaşırıyor senin gibi bir kızın nasıl sevgilisi olmaz diyor övüyorlar aşırı egolu kim çıkma teklifi etse hepsini reddediyor oje bile görmedim tirnaklarinda hiç 55 kilo birsey ama herkes onu övüyor guzelligiyle derslerinin iyi olmasıyla benim bu kızı bir şekilde yollamam gerek bu sınıfta kalsin ya da dersleri kötü olsun onun yüzünden 3 aydır arkadaşlarım benle konuşmuyor arkadaşlarıma siz gidin konusun benim yuzumden aranız açmayın diyor iyilik meleği gibi davranıyor oyuncu zaten bu yıl yeni sosyal medya hesabı açmış mağaradan yeni çıkmış okulun kapanmasina yakin son aylarda tek başına takiliyordu kütuphaneye tek gidip kitap okuyordu kimseyle konuşmuyordu sanırım tek kalmış yazikkkk bunu öğrenip plan yapacağım öneriniz neler

Plan önerin bir şekilde bu kezbanin derste kalmasını sağlamaliyim?
Cevapla