Merhaba arkadaşlar, bu konuda size danışmak istedim :
Ben bir dersten sorumlu olarak geçtim (finalde 50 alarak) ve harf notum da D1 olarak gözüküyor. Transkriptimde de geçti olarak yazmıyor, sorumlu geçti (SG) olarak gözüküyor.
Ben bir üniversiteye yatay geçiş yapmak istiyorum ve o üniversitenin yatay geçiş yönergesinde "başvuru yapmak isteyen öğrencinin tüm derslerini başarmış olması gereklidir" diye bir madde yazıyor.
Bu dersin durumu yatay geçiş yapmamda bir sorun çıkartır mı?
Diğer tüm derslerden geçtim, hem de bu ders ortalamamı 3.8'den 3.6'ya düşürdü ve şu an ortalamam 3.6'dır, ona göre değerlendiriniz, lütfen beni bu konu hakkında bilgilendiriniz.
Ben bir dersten sorumlu olarak geçtim (finalde 50 alarak) ve harf notum da D1 olarak gözüküyor. Transkriptimde de geçti olarak yazmıyor, sorumlu geçti (SG) olarak gözüküyor.
Ben bir üniversiteye yatay geçiş yapmak istiyorum ve o üniversitenin yatay geçiş yönergesinde "başvuru yapmak isteyen öğrencinin tüm derslerini başarmış olması gereklidir" diye bir madde yazıyor.
Bu dersin durumu yatay geçiş yapmamda bir sorun çıkartır mı?
Diğer tüm derslerden geçtim, hem de bu ders ortalamamı 3.8'den 3.6'ya düşürdü ve şu an ortalamam 3.6'dır, ona göre değerlendiriniz, lütfen beni bu konu hakkında bilgilendiriniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Olmaz yine de geçiş yapacagin üni nin öğrenci islerine sor gerekli şartların neler oldgunu çünkü çok şartı var devamsızlık disiplin vs vs bunu da sor
Olmaz, en fazla yatay geçiş yaptığın okul o dersini kabul etmez yeniden alırsın.
ben geçtiydim galiba ama gittiğim üniversitede o dersten muaf olmadım tekrar verdim
Sorun olmaz büyük ihtimalle.
Burnum akıyor🥺
Olmaz
Ne olmaz?
Olmaz gibi