Sorumlu olarak geçmiş olduğum bir ders yatay geçiş yapmama engel olur mu?

Merhaba arkadaşlar, bu konuda size danışmak istedim :
Ben bir dersten sorumlu olarak geçtim (finalde 50 alarak) ve harf notum da D1 olarak gözüküyor. Transkriptimde de geçti olarak yazmıyor, sorumlu geçti (SG) olarak gözüküyor.

Ben bir üniversiteye yatay geçiş yapmak istiyorum ve o üniversitenin yatay geçiş yönergesinde "başvuru yapmak isteyen öğrencinin tüm derslerini başarmış olması gereklidir" diye bir madde yazıyor.

Bu dersin durumu yatay geçiş yapmamda bir sorun çıkartır mı?
Diğer tüm derslerden geçtim, hem de bu ders ortalamamı 3.8'den 3.6'ya düşürdü ve şu an ortalamam 3.6'dır, ona göre değerlendiriniz, lütfen beni bu konu hakkında bilgilendiriniz.
Sorumlu olarak geçmiş olduğum bir ders yatay geçiş yapmama engel olur mu?
Cevapla