Arkadaşlarım la yaşamak istiyorum neden evlenim ki?

bir kadınla yaşıyayım neden yani gereksiz boşa masraf arkadaşınla bir iki kişi ile yaşamak daha güzel her şeyi yaparsın eğlenirsin vallaha kızlar yük

şimdi bunu gay liğe çekerler

Arkadaşlarım la yaşamak istiyorum neden evlenim ki?
Cevapla