Aileniz aşırı toksikse ve maddi açıdan çok zengin biriyle olmanızı istiyorsa karşı gelip sevdiğiniz insan ile beraber yola devam eder miydiniz?
Evlenirdim.
Evlenmezdim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aileniz aşırı toksikse ve maddi açıdan çok zengin biriyle olmanızı istiyorsa karşı gelip sevdiğiniz insan ile beraber yola devam eder miydiniz?
Ailem çok şükür ki öyle değil ama diyelim ki öyle olsaydı bile asla sevmediğim biri ile evlilik düşünmezdim. Ve sevdiğim kişinin durumu iyi olmasa ve ailem karşı çıksa sonuna kadar bende onlara karşı çıkardım.
Evet evlenirim çünkü önemli olan benim kararım benim seçimim.. ben istedikten sonra kimseden izin alacak değilim ya da kimseden onay bekleyecek değilim.. ben aşık olduğum kadını seçerim sadece
Cevap
24Cevap
Evlenen kişi benim. Onlar değil. Kimi seviyorsam onunla evlenirim ailem de onay vermek zorunda. Gerçi vermeseler de evlenirin orası ayrı.
Onların istediği hayatı değil kendi istediğim hayatı yaşarım;
Evlenirim. Benim sevmem ve benim istemem önemli. Ailemin sadece fikrini alırım ama onayını beklemem. Dört duvarda ben yaşayacağım onunla , bu seçim sadece benim keyfime bakar
Evlenmezdim. Tabi eğer doğru insan ile düşünebilirim ama ailemin bu zamana kadar doğru görmediği gözünün tutmadığı bir kişi oldu haklılarmis valla. Ne dedilerse çıktı.
Eğer kötü biri ise ve bunu bende kendi gözlerim ile gördüysem evlenmem, ama kötü değilse iyi biri ise sevdiğimi kimse ayıramaz benden
Kimse kusura bakmasın da ailemin onaylamadığı bir evlilik bana göre uygun olmaz.
Eğer gerçekten o benim istediğim gibi hayalimse ailemi ikna eder usüle göre evlenirdim
Ailem benim seçimlerime güveniyor bana karışmazlardıki sorun olmazdı
Bu konuda Tecrübem olduğu için konuşuyorum asla evlenmem
Evlenmem demek istiyorum ama büyük konuşmaktan korkuyorum. Çünkü, evlenecek kız yok. Evlenmeyi geçtiç evlilik düşünen kız yok.
Ben istedimde ailem kaldı😂 karar verdiysem gerisi önemsiz
Ailem maddi açıdan zengin biriyle evlenmemi istiyorsa, yani beni satmaya çalışan bir ailem varsa onların sözünün bir kuruşluk önemi yoktur benim için.
Evlenmezdim. çünkü ailemin fikirlerini alır ona göre adım atarım
Evlenirdim, ama istememe sebeplerine de dikkat eder önlem alırdım
Ailem değil ben evleniyorum da ben evliliğe karşıyım
Kiminle evleneceğimi inancım yani Kalbim ve aklım belirler ailem değil
Ben istediysem Ailem de ister diye düşünüyorum. Çünkü aile yapısına uygun bir insanla evlenirim.
Ailemin fikirleri umrumda degil ben yalnız bir bireyim
Sonucta ben evleniyorum ama benim ailem iyiligimi düşündüğü icin karsi cikar muhtemelen. Sırf kendi istedikleri biri olsun diye değil. Vardır bir bildikleri diye düşünürdüm sanırım
Sevgilinizin arkasından hakaretler eden, yargılayan, herkes hakkında dedikodu yapan en ufak hatasını görünce dünyanın en kötü insanı ilan eden anneden bahsettim. Normal anne olsa evet..
hayır aile rızası çok önemli bir şey çok kişi tanıyorum rızası olmadan evlenen hiçbiri mutlu değil o yüzden evlenmem
Ailemin istemediği her şeyi yaparım 🤓
ailem beni değil kendini düşünüyorsa ben de onları düşünmem
Evlenirim evlendim de
Çok istiyorlarsa kendileri evlenebilir
Ailemin rızası önemlidir!!
Ben istediğim sürece kimse engel olamaz
Ailem bana karışamaz. Âşık olursam evlenirim.
Zenginse babası neden olmasın 😂
Ben seviyorsam ailemin bir hükmü yok.
Evlenmemmm
Ailem ikna olsa evet
Evet ailem değil ben evleniyorum
söz konusu degil
Edilmeli iyi yürekli hepsini çözer …
Sonuçta onlar başımda büyük.
evlenirim
Kimseyle evlenmem
Hayır
Evlenmem
Evlenirdim
Seviyorsam evlenirim
Ailem yok
Evet evlenirim
Evlenmesem iyi olur.
Nedenini sorardım
Evlenmem
Evlenmezdim
Ailem eğer aşırı karşıysa tabi ki evlenmem
evlenirdim
Evlenilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?