Rahatsız edici tavırlar sergileyen insanları engellemekten bahsetmiyorum, normal koşullardan medeni hallerden bahsediyorum çoluk çocuk işi gibi engellemek
Sizce de sizinle ilgilenmeyen birini engellemek çocukluk değil mi?
Bu sitede bile tanımadığım kişiler engellemiş hiç bir diyaloğum yok adamlarla😂 Millet cidden kafayı sıyırmış hasta artık insanlar tedaviye ihtiyaçları var
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bende adını duyduğumda bile tiksinti duyduğum insanları engellerim görmek bile istemem mesela bunun neresi çocukluk
Beni görmezden geldiğine eminsem ya engellerim ya da muhatap olmam kendime olan saygımı onla konuşmaya çalışarak neden itibarsızlaştırayım çocukça değil bana göre