Kadinlar neden çok fazla savurgan?

Öyle olduklari gibi benimde öyle olmami istiyorlar geçen gün sirf alisveris yapmak icin işten izin aldilar indirim var diye. Watsons diye bir yere gittiler indirimli fiyati bile 500 tl ürünlerin... bana asiri sacma geliyor, yazik o paraya sirf bu yuzden bana cimri diyorlar ama ben cimri degilim sadece savurgan degilim gerek duymadigim seyleri almam ben onun yerine altin / dolar aliyorum, yatirim yapiyorum ve kendime 1 kurus bile harcamiyorum çünkü hedefim yurt disina gidip orada iş bulmak zaten imkanim var bu yuzden ugrasiyorum sizce dogru olan bu degil mi?
Kadinlar neden çok fazla savurgan?
Cevapla