Ailenizdeki insanlarla her şeyinizi paylaşabilir misiniz?
Evet.
Hayır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ailenizdeki insanlarla her şeyinizi paylaşabilir misiniz?
Bütün sırrımı verirsem bana sır kalmaz. İnsanın kendine karşı sorumlulukları vardır. her şey anlatılmaz;
Çok özel bir şey değilse evet.
Cevap
27Cevap
Hayır paylaşmam. zaten ailem yok benim. yani konuşmam onlarla
Ben ailemden ayrıldım ama birlikteykende hiçbir şeyimi anlatmaz ve paylaşmazdım
Hayır. Anlatılacak olanlar var aşka anlatılmaz olanlar var. Bilmedi gerektiği kadar usulünce anlatırım.
Hayır paylaşmam aileme söylemediğim şeyler de vardır etrafa söylemediğim şeyler de
Paylaşdığım kısmı evet. Paylaşmadıklarımı kimseyle paylaşmam.
Ailemle ya da arkadaşlarımla herşeyimi paylaşmam
Hayır tabii ki paylaşamadığım şeyler var. Herkesle her şey paylaşılmaz
Hayır tabiki herşeyi konuşmam paylaşmak sıkıntı
Hayır ailede olsa bazı seyler insanın kendine kalmalı
Hayır ailemdeki kişilere yabanciyim kimse birbirini dinlemiyor anlamiyor
annemle herşeyi erkek kardeşimle zaman zaman babamla sadece bi şey yapmak istediğimde maddiyat gerektiren konuları falan
Aile kavramına inanmıyorum sırf kan bağımız var diye aile olmak zorunda değiliz. l
Hayır, benim de kendime ait sırlarım var.
Kimseyle bir şey paylaşmam.
Anlatsam da anlamazlar
Her şeyimi paylaşabilirim. Aile yani,, bii zahmet.
Hayır herşeyi paylaşmam.
Aileye her sey anlatilmiyo maalesef
Eskiden olsa evet derdim çok safmışım
Sadece annemle
Benim özelimi kimseyle paylaşmam !!
Hayir, aile denen kavrama inanmiyorum
Kız kardeşim dışında hyr
Her şeyi değil ( özel hayat )
Pek bişey bildiklerinide sanmıyorum
Hayır genelde bir şey paylaşmam.
Hayır her şey anlatılmaz
Ablamla her şeyimi paylaşırım..
Ozel hayatım dısında her seyim onlarındır
Çok şükür ki paylaşabilirim
Neredeyse herşeyi evet
Paylasmak güzeldirde herseyi degil be
Hayır paylaşmam
Hayır her birşeyi paylaşmam
hayır
Hayır
maalesef hayır
Herkesin bir özeli vardır
Hayır paylaşmam
gerektiği kadarını
Hayır gerekte yok.
Çoğu şeyimi anlatırım ama herkesin de özeli olmalı
Hayır. Paylaşamam.
Kardeşimle evet
Hayır
Gerek görmüyorum
Hayır hic paylaşmam
Her kes herşeyi bilmemeli daha iyi
Özelimi paylaşmam
Hyr paylaşmam
Hayır
Evet
Özelim sadece benimdir
Evet.
Hayır tabıkı
Hayır
Ebett
Yoooo
ailene bile güvenmeyeceksin bu hayatta
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar