Bence Lut kavmi helak olmadı siz ne düşünüyorsunuz?

Merhaba

Müslümanlarin cag disi ahlaksiz ahlak anlayisi artik insanlari ciddi rahatsiz ediyor.

Neymis efendim LGBTlik sapiklikmis, ortalikta lez-biyen Ebrar diye milli takima düsmanlik yapiyorlar ve neymis Lut kavmi mis.

Dün Anadoluda 19 yasindaki kendi öz kizini 4 seneden beri tecavüz edip, öz kizindan bir cocugu olan adam tutuklandi.

Gecen ay Konya'da bir genc kendi 16 yasindaki kiz kardesini tecavüz ediyor diye tutuklandi.

Köy'de 3 kisi tarafindan tecavüz edilen 11 yasindaki kiz ve tecavüzcülerin serbest birakilmasini saymiyorum bile.

Kuran kursunda ve cemaat yurtlarinda tecavüz edilen genellikle ERKEK cocuklari ve Müslümanlarin bu olaylar hakkinda susmasi hakkinda konusmuyorum bile

Müslüman Anadoluda bir haftada yasanan sapikliklar LGBT evliligin serbest oldugu Avrupa kitasinda bir haftada yasanmiyor.

Merak etmeyin Müslümanlar, Allahiniz Anadoluyu helak etmediyse, Lut kavminida helak etmemistir.

Konu hakkinda sizin fikriniz ne?

Bence Lut kavmi helak olmadı siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla