Öncelikle:D bir iki sene daha beraber yaşamak zorundayız o yüzden bırak git demeyin lütfen..
Bu kadın artık 35ine nasıl gelmiş bu yaşa kadar hayret. 10 yıldır falan da evli ve çalışmıyor. Bu en başta beni en çok gıcık eden konu. Çalışmayıp çok pahalı şeylere ilgi duyuyor çok farklı karakterleriz. Astrolojiye inanıp meditasyonla kendine villa almayı falan düşünüyo. Hadi banane geç bunları. Ama bir yıldır yaşıyoruz bi kere bile süpürgeyi açmadı süpürgenin tipini beğenmiyo diye. Ama ekonomik sebeplerden beraber yaşıyoruz-what the hell is this çelişki! Her akşam beraber yemek yiyoruz haftanın iki günü yemeği o yapıyor okk ama her gün yemekten sonra sigara içip koltukta oturup bi tane tabak götürmüyo mutfağa bırak bulaşığı. Laf atıp çok yoruldun ayaklarını da uzat diyorum doğru diyo uzatıyo :Ds. Ara sıra gelip mutfak bezlerinin nasıl temizlenmesi hakkında bişiler anlatıyo. Ve devamlı bitmiş peynir kutusu, ekmek poşeti vs. Buluyorum. Buzluktan çıkan bişey yenmezse geri konmaz bakteridir diyorum. İnanmıyo yapıyo. Bişi demiyorum artık takip ediyorum ve yemiyorum! Salatalık malzemesini yıkamıyor. Kendime düzgün bir makyaj malzemesi alayım ona göstermiyorum ama kargoyu görüp hemen kıskançlık yapıyo. Hmmm gittin yine bunlara para verdin diyo. Benim sigaram yok içkim yok sanane diyorm içimden:( dışımdan hee hee diyorum geçiyorum. Sonra bana 50dolar verip aldığı ruju havalı oldugunu ikna etmek için anlatıyo. -.- bikaç aya yeni eve geçicez o zamanlar daha büyük bi oda ve yeni ev kuralları koyucam bana fikirler verin hadi hep beraber yorum yapıp içimi rahatlatalım:D
Bu kadın artık 35ine nasıl gelmiş bu yaşa kadar hayret. 10 yıldır falan da evli ve çalışmıyor. Bu en başta beni en çok gıcık eden konu. Çalışmayıp çok pahalı şeylere ilgi duyuyor çok farklı karakterleriz. Astrolojiye inanıp meditasyonla kendine villa almayı falan düşünüyo. Hadi banane geç bunları. Ama bir yıldır yaşıyoruz bi kere bile süpürgeyi açmadı süpürgenin tipini beğenmiyo diye. Ama ekonomik sebeplerden beraber yaşıyoruz-what the hell is this çelişki! Her akşam beraber yemek yiyoruz haftanın iki günü yemeği o yapıyor okk ama her gün yemekten sonra sigara içip koltukta oturup bi tane tabak götürmüyo mutfağa bırak bulaşığı. Laf atıp çok yoruldun ayaklarını da uzat diyorum doğru diyo uzatıyo :Ds. Ara sıra gelip mutfak bezlerinin nasıl temizlenmesi hakkında bişiler anlatıyo. Ve devamlı bitmiş peynir kutusu, ekmek poşeti vs. Buluyorum. Buzluktan çıkan bişey yenmezse geri konmaz bakteridir diyorum. İnanmıyo yapıyo. Bişi demiyorum artık takip ediyorum ve yemiyorum! Salatalık malzemesini yıkamıyor. Kendime düzgün bir makyaj malzemesi alayım ona göstermiyorum ama kargoyu görüp hemen kıskançlık yapıyo. Hmmm gittin yine bunlara para verdin diyo. Benim sigaram yok içkim yok sanane diyorm içimden:( dışımdan hee hee diyorum geçiyorum. Sonra bana 50dolar verip aldığı ruju havalı oldugunu ikna etmek için anlatıyo. -.- bikaç aya yeni eve geçicez o zamanlar daha büyük bi oda ve yeni ev kuralları koyucam bana fikirler verin hadi hep beraber yorum yapıp içimi rahatlatalım:D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer