Kendimi dışlanmış hissediyorum, hiç kimse beni sevmiyor. Bana bir çözüm önerir misiniz?

Dışarıda da akrabalar arasında da hep dışlanmış hissediyorum. Herkes beni sevdiğini çok iyi biri olduğumu çok kibar olduğumu söylüyor ama anlıyorum insanlar birbirine çok yakın davranıyor kimse bana o samimiyeti göstermiyor. Kimsenin beni sevmediğini düşünüyorum artık sadece hayallerimde beni seven insanlar var. Kimse iyilikten anlamıyor. Kimseyi kırmamaya çalıştıkça insanlar beni kırıyor. Çok yalnızım 😭 hiç sevenim yok

Kendimi dışlanmış hissediyorum, hiç kimse beni sevmiyor. Bana bir çözüm önerir misiniz?
Cevapla