Kardeşlerimden birisi boşanmış, birisi de çalışmıyor. Bunu insanlara söylerken utanıyorum, ne yapmam gerekir?

Ailem komple beni utandırıyor annemle babamda yapıyor bunu evin düzeni içi içine insan getiremiyorum evin içi zaten eski bide içinin kalabalığı boşanmış ablam onun çocuğu üzerine işsiz evde yatan eşek kadar abim milletin ailesi ce evi ne kadar normal bizim evde düzen sıfır birisi ile flört ederken soruyorlar ailemi anlatıyorum sanki kötü buluyorlar acıyorlar insanların gözünde n düşüyorum resmen tohum dibine düşer diye deyim var burada yanan ben oluyorum :)
Kardeşlerimden birisi boşanmış, birisi de çalışmıyor. Bunu insanlara söylerken utanıyorum, ne yapmam gerekir?
Cevapla