@Barış_LonelyForever nerede olduğunuzu
ben kiminle olduğunuzu
sizde ne yaptığınızı soyleyeceksiniz haydi başlayalım 💃💃 bakalım komik şeyler çıkacak mı?
@Barış_LonelyForever nerede olduğunuzu
ben kiminle olduğunuzu
sizde ne yaptığınızı soyleyeceksiniz haydi başlayalım 💃💃 bakalım komik şeyler çıkacak mı?
Ne yapıyoruz hshs bir saniye dur mantıklı şeyler yazım de payıma erkek düşse şey olmasın 😂😂😂 şey yapıyorum

Bunu yiyorum ekşi ekşi 😂😂
Hiç şansın yok payına ben düştüm😄😄😄
Hiç sorma bari tatlı yeseydik😑
Ondan sonra da kafede tatlı yiyin. ekşiden sonra 😂
@Barış_LonelyForever yeri tabiii😬
Dört beraber yiyelim çıkın çıkın gelin😄😬
Çok yeme rahatsızlık verebilir
Cevap
15Cevap
Tahminler gelsin 🥳
Normaldr bu tarz seyleri cok sacma bulurum ama katilasim geldi tamam baslayalim.
Ben sizlerin seçtiği biriyle kayak yapıyorum :d
O zaman Kanaya uçak bileti alıyoruz sizin için sdjsdjj
Anlaştık mı @fiqhshott ajdhahdhw
@DorothyBabe Olur anlaştık 😊 ama ben kızağa binerim boşu boşuna bir yerimi kırmayayım 😄
@FiqHShott tamam ben poşetle kayarım😂
@FiqHShott O da olur😂
Yemek yiyeceğim ve sonrasında kahve içeceğim biri olsun lütfen 😄
Bunu da alışveriş merkezinde yapın :D
@Barış_LonelyForever kayağa gitsinler sonra 😂
Efkarın narında süzülüp gidiyorum tek başıma tıpkı bir gemi misali ne mürettebatı var nede dümeni
Köy evinde bahçede rakı balık keyfi, meze olarak da humus bonus.❤️
Geriye etiket kaldı o zaman dsfs
@Barış_LonelyForever hiiimm soru dışı üye etkiletleyesim geldi jsjjs
Dans edelim o zaman ortam şahane dksjd
Sıkıntıdan patlıyorum olur
En güzel sahil kenarı olsun sana yakışır hatta az bile gelir ✨
@Barış_LonelyForever kimle gidecem. Benim kızlar yok mu burada patlat etiketi 😄
Bekliyorum tatlı bir şey olacak gibi 💚
Doktora gidiyorum
Hastanede 😂
@Barış_LonelyForever Uuuu nasıl bildin Barış ya 😂
@Bidolutatlılık Zekamı küçümseme bilirim 😂😂😂
@Barış_LonelyForever Yok canım ne münasebet 🥇 KS 'nin en zeki üyesi sensin benim gözümde 🤗
@Bidolutatlılık Takılıyorum ya 🤗✨🌺
@Barış_LonelyForever Biliyorum 😀🤗✨
Birlikte namaz kılıyoruz hadi bakalım mümin üyeleri görelim 😀
Sahilde yürüyorum
Dışarda sürtüyorum
Sinema olsun
Hangisini 😂
4 olmaz ya evlenelim artık dedi olur sen evlen ben şimdi düşünmüyorum dedim triplerde 😂
Yok o hiç olmaz ondan önce ki kuzeni başımıza iş almayalım 😂
Burçtaş kendimden nefret edecem dur hele 😂
Çapkınlık ve ben 🥹 allahın bildiğini kuldan saklamak günah günah 😂
100 çok ya 6 yeter manitadan bahsediyoruz değil mı 😂😂
Oyyşşş 🫠 çok amin 😂😂😂
bir gittim geldi yengeden 4 e oradan da 6 ya çıkmış sayı :D :D
@Barış_LonelyForever öyle hayat işte ne yapacaksın jsjs tek kişiyle geçecek kadar önemsiz değil
Barış bir kere daha gidersen 8 olur 😂
Telefonun şarjı dayanmıyor yoksa canları sağ olsun 😂
O ne öyle bitkısel hayat gibi darlanırım ben burçtaş 😂
Ayak mı kaç numara 😂😂😂 ben gidiyorum iyice sogudum kendimden 😂😂
Ayak dedin baya baya toynak çıktı be burçtaş 😂
Gittim geldi bu sefere konu toynağa geçmiş :D yine gidiyorum bakalım ne olacak sdfsdfs
Karşılıklı kitap okuyoruz, acaba kiminle?
Kütüphane de gerisi de Rüyamsı da :)
Bakalım Rüyamsı ne diyecek 😊
Teşekkürler
Mis gibi mercimek çorbası yapıyorum😊
Güzel bir deniz kenarı olsun 😊
@Mrengineerac ile deniz kenarında mercimek çorbası içiyorsunuz jsjs
Mercimek çorbası candır 😊
Hadi bakalım ne çıkacak
Parti olsun
Nasıl olacak
Kahve içiyoruz 🤷🏻♂️
Müneccim misin 🙂
Park da
Olur hadi yapalım
Uçak da olsun bu da 😂
@Barış_LonelyForever gizlide destek verir 😂
Olur gemi uçak her türlü destek benden
Patates kızartıyorum şuan😂
Olur soruya gelen biriyle olsun😂
Sporpark
@Redamancy-4 jsjsj
Yaş aralığı iyiymiş djdjdjjd
Çalışıyorum.
Markette olsun
@Barış_LonelyForever @GOKHANoturumactı ile sinamada
Salon
alışveriş merkezinde
Spor salonu
Ben rahat durmam
Yatıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?