
Survival küçük bir ksköyü tatlı tüten bir baca akan dere...

Ben gelebilirim bu oyunu yüklemiştim geçen sene eğer kurarsanız benide çağırın😂
tabiii discord u takip edebilirsiiin
Tabiiiii😂
Eiggg içinn teşekküürlerrr😂🙈
Teklif hala geçerliyse hemeen geliyoruummm beni de alıınn
Gelebilirim zaman buldukça :) .
Cevap
6Cevap
Pek Minecraft sevmiyorum ben :D
Olur kim açıyor server'ı? Çok vaktim olmaz ama Medieval bir köy kurarım.
@canerozkum bey bize yardımcı olmak ister mi acabaa
Kral bilgisayarım daha elime ulaşmadı. Ulaşsın bakalım. Hangi versiyon karar da verin.
Discord Server'ını ayarla dostum. Birileri de minecraftı ayarlar. Dostlar ben köy kurarım. Mobilde hazır köyüm var ama. Bilgisayar'da kurmadım. Hangi versiyonu oynayacağız?
Gelelim zamanında bunun için teklifte bulundum ama iplemediniz umarım. basarili olur
ben görmemişiiiim 🙈
discord dan haber veririm
Discorda. gelmem. kardo ben
Sunucu adresini at çay içip gelirim bende
niye ki
Yok sağol gruplaşmalar çok troller çok
Ben bir iki arkadaş alır gelirim
henüz sunucuyu açmadık potansiyel kişi sayısını belirleyip açarız inşallah
Rami ne kadar sunucunun güçlü mu
Aternos. kaldirmaz muhtemelen 8 GB ram li acabilirsen daha güzel. olur
hiçbir şey ayarlı değil henüz sadece bir soru potansiyel ölçüp ona göre bir şeyler yapılabilir
Anlıyorum açacaksan eğer. Söyle biz geliriz bir kaç kişi
Ben gelemem ben imamım
Ben egg wars oynuyorum
TR sunucu mu ? Kaç kişilik ?
USA serveri
Ben çocukluğumun oyunu Wolfteam oynuyorum.
Hiç oynamadım
voav çok şey kaybettin
bende var
Ben de gelebilir miyim ? 😇
valla nasıl yapıldığını pek bilmiyorum arkadaşlarımla yaptığımda çok zor olmuştu
hiç oynamadım yalan yok ilgimi çekmiyor :D
:c
grafik içinse realistik modları vaar
bne gelirim
yeey discord da toplanalım o zamaan
gamer kategorisinde en başta var KS nin discordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?