
Sevgiliniz "gel hadi minecraft oynayalım" dese cevabınız ne olurdu 🤔
#Gamer

Sevgiliniz "gel hadi minecraft oynayalım" dese cevabınız ne olurdu 🤔
#Gamer
Ben oynarım derim tabi ki de sevgilim olsaydı her zaman birlikte oyun oynamak benim hayalim olmuştur böyle saatlerce odaya kapanalım en sevdiğimiz oyunları oynayalım isterdim. başta fps oyunlarını oynardık hem bilgisayara karşı hem de birbirimize karşı oynamayı isterdim ben. bazen de pes veya fifa gibi oyunları oynardık ama Minecraft sevemedim bir türlü oynuyorsun ama oyunda bir amaç yok gibi bitmiyor yani sıkıcı oluyor bu yüzden de
Hemen ortamı ayarlar oyuna başlardık ve saatlerce oynardık. O yeter ki oyun istesin. Eğer sevgilim olursa onunla çok fazla oyun oynayacağımı düşünüyorum. 🙂
Cevap
8Cevap
Sevgili olsa duramaz, eştir o. Hile yapmayacaksa kabul ederim oynarız
Ben hiç oynamadım sen oyna bakarız falan derdim herhalde
Hayır. Nintendo oyunları varken neden Minecraft gibi sıkıcı bir oynayım.
Işınlanırım tabi sevgilim olsaydı malze toplama bende dekor ona bırakırdım
Cocuk oyunu gibi olmaz
O olmasa bile oynardım...
Ben bilmiyorum olurdu
Eh çok istiyorsan olur derdim
Oynarız
Hiç sevmesemde onun için oynarım.
Öğretirsen oynarız derdim.
Boş yapma be güzelim , derim
Oynayalım hadi derdim güzel bir oyun severim ben
Sevgilim yok minecraft da oynamıyorum.
ben minecraft sevmem derdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?