Kardeşimle anlaşamıyoruz, ne yapmalıyım?

Bu güne kadar sanırım ilk defa gerçekten bir sorunum için soru soracağım. Buradaki arkadaşlarımdan çekindiğim için gizli üye olarak sormak istedim. Nasıl yorumlar alacağımı kestiremiyorum çünkü şu an. Biraz uzun olabilir yazacaklarım, yardımcı olacak herkese şimdiden teşekkür ederim <3 Başlık biraz çocuksu duruyor ama ben içinden çıkamıyorum artık ne yapacağımı bilemiyorum, ailemle de bu konuları bir çözüme kavuşturabildiğimizi düşünmüyorum. Öncelikle kardeşimle anlaşamıyorum, burayı biraz daha açacağım birazdan. Kardeşim hep çocukluğundan beri beni ablası değil de küçük kardeşi gibi görürdü, ne biliyim emirler, tuhaf hareketler filan.. illaki bilirsiniz. Büyüdükçe de ergenlikten midir nedir bilmiyorum çok saygısız davranıyor, hakaret ediyor, kafasına estiği zaman vuruyor bazen kollarımın morardığını bilirim. Ben kendisine hiçbir zaman vurmadım sadece tartışırken kendimi savundum hep. Ama bu saygısızlıklarıyla artık baş edemiyorum. Ne yapacağımı da bilemiyorum. Kendisiyle hep şefkatle konuşuyorum. Okulda sorunları oluyor yardımcı oluyorum. Böyle yap, şöyle yapma orada öyle denmez vs.. yardımcı olmaya çalışıyorum benden yardım istedikçe. Ama böyle bir konuşmanın sonu bile sen beni eleştiriyorsun, beni anlamıyorsun boyutlarına geliyor, yine tartışma filan. Çok bunaldım artık bu kısır döngüden. Sizce ne yapabilirim?

Kardeşimle anlaşamıyoruz, ne yapmalıyım?
Cevapla