Psikolojisi bozuk insanlara önyargı?

Benim 10 yıldır psikolojim bozuk otobüste yüzyüze bakıyoruz öyle oturuyoruz ya orada bile oturamıyorum insanlar hasta gözüyle bakar diye rahat olamıyorum bir türlü lütfen yardım edin bana anksiyete hastasıyım bir yere gidince insanların yanında olunca tedirgin oluyorum çünkü psikolojisi bozuk insanlara bir önyargı var depresyon anksiyete bozukluğu olsa bile o kızdan bana zarar gelir diye bakıyorlar bu beni öldürür hep haberlerde ruh sağlığı bozuk insanların yaptıkları var bu yüzden böyle hissediyor olabilirsiniz ama her duyduğunuz gördüğünüz hastalara böyle davranmayın yazık günah ben hastalığımdan utanmıyorum ama bu önyargı bitiriyor çaresiz bıraktı ne yapmalıyım bilmiyorum nasıl bir yol izlemeliyim tanımadık birine giderken bile tedirginim çok bu yüzden hayatımın en güzel yıllarını heba ettim evde kaldım hep şu an tanıdık insanlara bile yabancı hissediyorum kendimi
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen yardım edin ilaç tedavisi görüyorum bunun için İzmir'de
Güncellemeler
+1 yıl
Daha fazla yorum yapın insanların düşüncelerini merak ediyorum bu konuda
Psikolojisi bozuk insanlara önyargı?
Cevapla