Psikolojisi bozuk insanlara karşı ne kadar anlayışlısınız?

Psikolojin bozuk olunca ağlanacak yerde gülebilirsin veya aşırı tepkiler de verebilirsin. Çok kolay heyecanlanabilir, çok kolay ağlayabilirsin. Insanlardan çok kendine odaklı olduğun için başkalarının niyetlerini anlayamayabilirsin. Mesela sana güler yüzle bir şey soracak birine bir şey dersin, o terslenmis gibi hisseder. Kokular, sesler, ışık normalde olduğundan daha fazla rahatsız edebilir.

Unutmayalım ki hepimiz bunları yaşayabiliriz. O yüzden gürültümuzden, sıktığımız parfümden vb rahatsız olan insanlara, ya da biraz kaba, insan ilişkilerinden anlamayan vb insanlara anlayışla yaklaşılmalı diye düşünüyorum. Bu kişiler zaten kendilerini sosyal olarak izole ettikleri için bir de biz dışlamayalim..

Siz ne düşünüyorsunuz?

Psikolojisi bozuk insanlara karşı ne kadar anlayışlısınız?
Cevapla