Sınıfta bir kiz var bu kızı bir şekilde üniversiteden yollamalıyım?

Biliyoruz ki üniversiteler açılıyor sınıfta bir kiz var geçen sene gelmişti ben bu kızdan bıktım tekrar onun yüzünü göreceğim dersleri de iyi en başlarda tek başına takılıyordu sonra benim arkadaşlarım onunla konuşmaya başladı benimle konuşmayı kestiler bu kiz sürekli kitaplardan okuduğu yazdığı şiirlerden bahsediyor gerçekten bıktım bizene senin önerdiğin kitaptan okudugun kitaptan kitap fuarı var beraber gidelim diyor arkadaşlarıma bıktım artık kampüste konuşurken dedim ki crop giymeyen kiz mi olur kendisi crop giymiyor ordan vurmaya çalıştım seni hiç ilgilendirmez dedi arkadaşlarım onu destekledi hoşlandığım çocuk ona çıkma teklifi etti o reddetmiş ama neymiş okumaya geliyormuş aşk işlerinden uzak duruyormuş hiç sevgilisi olmamış bende kezban dedim ona bana senin gibi olmaktansa kezban olmak iyidir dedi arkadaşlarıma da demiş ki konuşun siz benim yuzumden aranız açılmasın resmen oyuncu ya üniversiteler açılacak bu kızın yüzünden tek kaldim

Sınıfta bir kiz var bu kızı bir şekilde üniversiteden yollamalıyım?
Cevapla